دوربين مداربسته بيسيم

دوربين مداربسته بيسيم

  دوربين هاي بيسم يا WIFI

همانطور كه از اسم آن مشخص است برد بي سيم اين دوربين مداربسته  اندازه برد يك مودم واي فاي است و هرچه تعداد آنتن هاي آن بيشتر و اندازه آن بزرگتر باشد برد آن نيز به مراتب بيشتر مي شود.

دوربين هاي واي فاي  يا بي سيم هم مانند بقيه دوربين هاي مدار بسته مزايا و معايب مربوط به خود را دارند.

 تنها مزيت آن عبارتست از :

عدم استفاده از سيم براي انتقال سيگنال مربوط به تصوير

ولي در عوض معايب بيشتري دارد كه عبارتند از :

1- در حالت بي سيم شما فقط ميتوانيد سيگنال مربوط به تصوير را به حالت واي فاي به وسيله آنتن در آوريد و همچنان مشكل سيم برق را براي روشن كردن دوربين داريد و مجبور هستيد كه از نزديك ترين نقطه برق بگيريد. و يا ميتوانيد از باطري براي تامين برق دوربين استفاده كنيد كه متاسفانه باطري هم مشكلات مربوط به خود را دارد.

2- امنيت پايين سيستم تصويري شما . همانطور كه ميدانيد سيستم هاي واي فاي به راحتي توسط افراد خبره هك مي شود و هكر ها ميتوانند بعد از رمزگشايي رمز عبور شبكه بي سيم شما تصاوير دوربين شما را رويت كنند.

3- مشكل ضعف سيگنال . به ازاي هر ديوار معمولي (آجري) ميزان تقريبي 10 متر از شعاع سيگنال كم مي كند و حالا در نظر بگيريد نصب دوربين واي فاي در محلي كه ديوار زياد باشد يا اجسام مانع از  رسيدن سيگنال بي سيم باشد هميشه دچار مشكل خواهيد بود ( جدا از اين مطلب آنتن هاي وايرلس بعد از گذشت مدت طولاني ضعيف مي شوند)

حال حتما ميخواهيد بدانيد كه تصاوير دوربين واي فاي را به چه شكل ميتوانيد مشاهده كنيد.

براي مشاهده تصاوير از بستر شبكه استفاده كنيد و با كامپيوتر و استفاده از مرور گر ip دوربين مورد نظر را تايپ كرده و اينتر كنيد
توجه داشته باشد كه IP سيستم كامپيوتر شما بايد در همان رنج ip دوربين باشد

بعد از فراخواني تصاوير به وسيله ip دوربين بايد نام كاربري و رمز عبور دوربين ها را هم وارد كنيد تا تصوير براي شما قابل رويت و كنترل باشد.

نكته قابل توجه :

شما ميتوانيد دوربين هاي مداربسته معمولي خود را نيز به صورت واي فاي – بي سيم آوريد.

براي اين كار ابتدا بايد دوربين را به وسيله يك كابل شبكه به يك سوئيچ يا اكسس پوينت و يا يك روتر واي فاي دار وصل كنيد و در منطقه مورد نظر به وسيله كامپيوتر كه گيرنده واي فاي داشته باشد مثل لبتاب با انتخاب گزينه جستجو در شبكه هاي بيسيم شبكه مربوط به دوربين را انتخاب كرده و به آن متصل شويد.

  1. هايك ويژن
  2. دوربين مداربسته هايك ويژن
  3. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  4. انواع دوربين مداربسته

 

قابليت تشخيص دستكاري در دوربين مداربسته

قابليت تشخيص دستكاري در دوربين مداربسته

 

قابليت Tamper detection يكي از آپشن هاي موجود در دوربين مدار بسته  تحت شبكه است كه اين امكان را فرآهم مي كند كه در زماني كه دوربين مورد دستكاري و تخريب قرار مي گيرد بوسيله آلارم به شما اطلاع دهد.
زماني كه اين مسئله رخ مي دهد و شخصي سعي بر صدمه زدن به دوربين داشته و يا به هر نحوي بخواهد جلوي كار آن را بگيرد و تصوير آن را بپوشاند، آلارم ها به صدا در آمده و شما پس از اطلاع مي توانيد به سراغ تصاوير رفته و مسئله را بررسي نماييد.

كاربرد

زماني كه دوربين مداربسته مورد دستكاري قرار گيرد و در عملكرد صحيح آن اختلالي ايجاد گردد قابليت Tamper detection مي تواند كمك كننده باشد. هشدارهاي خودكار اين قابليت شما را همواره به سيستم متصل نگاه داشته و اين امكان را برايتان فرآهم مي كند كه حتي در زماني كه در محل حضور فيزيكي نداريد بتوانيد بر اوضاع كنترل داشته باشيد. از جمله كاربردهاي اين قابليت مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • در زماني كه دوربين ضربه فيزيكي خورده يا حركت كند
  • زماني كه فردي سعي كند تا برق دوربين را قطع كند
  • فردي با اسپري رنگ لنز دوربين مداربسته را بپوشاند تا مانع از ثبت تصاوير آن شود.
  • فردي با قرار دادن شيئي روبروي دوربين، ديد آن را بپوشاند يا به هر نحوي تصوير تار گردد.
  • براي جلوگيري از هشدار هاي كاذب، قابليت Tamper detection مي تواند براي ارسال هشدارها بر اساس مدت زمان وقوع اختلال تنظيم شود، به طوري كه براي مثال افتادن يك برگ درخت و رد شدن آن از روي لنز منجر به فعال شدن آلارم ها نشود.
  • نصب دوربين مدار بسته

 

مزايا

زماني كه شما وقت اين را نداريد كه 24 ساعته بتوانيد بر سيستم مداربسته خود نظارت داشته باشيد، Tamper Detection دوربين مداربسته به كمك شما مي آيد. و مي توانيد از راه دور و با استفاده از موبايل، لپ تاپ ...بر اوضاع نظارت داشته باشيد. وجود قابليت Tamper detection در بسياري از اماكن و سازمان ها مي تواند بسيار مفيد باشد. براي مثال:

  • در مكان هايي كه احتمال وقوع جرم در آنها بالا است و ممكن است مجرمين سعي در آسيب رساندن به دوربين مدار بسته را داشته باشند مي تواند سريعا به مامورين و نگهبانان هشدارهاي لازم را بدهد.

 

  • يا در مدارسي كه از دوربين مداربسته استفاده مي كنند براي مثال هنگامي كه يك توپ بازي يا ساير ادوات ورزشي به دوربين برخورد مي كند و آن را از كار مي اندازد.
  • يا در زمان هايي كه دوربين در محلي نصب شده كه درختان زيادي در آن وجود دارد و شاخه ها و برگ هاي بر اثر باد و طوفان در كار دوربين ها اختلال ايجاد مي كنند.

 

نحوه تنظيم


در زمان تنظيم قابليت تشخيص خرابكاري براي دوربين مداربسته IP بايد اين نكته را نيز در نظر بگيريد كه تنظيمات اين سيستم را چگونه انجام دهيد كه مطابق با نيازهاي نظارتي سيستم مداربسته شما باشد :

  • بايد ببينيد كه مي خواهيد فعاليت آلارم ها را براي كدام يك از قابليت هاي تجزيه و تحليل تصويري VCA قرار دهيد براي مثال آيا مي خواهيد سييتم آلارم ها را براي قابليت تشخيص حركت (Motion Detection) تنظيم نماييد يا براي قابليت تشخيص خرابكاري (Tamper Detection) ؟ زيرا اين دو قابليت، تصاوير را براي اهداف مختلفي جستجو مي نمايند و با يكديگر متفاوت اند.
  • تنظيمات اين قابليت را مي توانيد براي ارسال هشدارها به چندين شخص مختلف انجام دهيد زيرا زمان هايي پيش مي آيد كه يك نفر در دسترس نيست و بايد شخص جايگزين وجود داشته باشد.
  • اگر حتي در محل خود اشخاصي را به عنوان نگبان استخدام كرده ايد، بهتر است باز هم از اين قابليت استفاده نماييد زيرا ممكن است نگهبان، اتاق مانيتورينگ را براي مدتي ترك نمايد.

كدوم دوربين مداربسته مناسبه پروژمه!؟

 

خب شايد براي شما هم پيش اومده باشه بعد از درخواست كارفرما بمونيد چه دوربيني ببنديد!
آنالوگ يا آي پي؟
AHD يا HDCVI و يا تكنولوژي هاي ديگه اي كه هرروز كشور دوست و همسايه روانه بازار ميكنه!

 يكي از سوالات رايج مشتريان محصولات نظارتي اين است كه : “ دوربين مدار بسته  چي بخرم؟”. پاسخ به اين سوال بستگي به نياز و شرايط ما براي نصب سيستم مداربسته دارد در ادامه شما را با مهم ترين فاكتورها براي شناسايي اين موارد آشنا خواهيم كرد.
چه مواردي را بايد در مورد نيازمان مشخص كنيم ؟
براي شناسايي نيازهاي خود بايد چند پارامتر را براي خودمان مشخص كنيم و مي خواهيم اين پارامترها را در قالب چند سوال از خود بپرسيم, بعد از مشخص شدن جواب اين سوالها مي توانيم پاسخ سوال اصلي خودمان را بدهيم. اين سوالات عبارتند از :
به چه كيفيت تصويري براي سيستم مداربسته خود نياز داريم ؟
حساسيت دوربين هاي مداربسته براي ما چقدر است ؟
براي پياده سازي سيستم مداربسته چقدر مي خواهيم هزينه كنيم ؟
شايد در ابتدا پاسخ به اين سوالات براي شما دشوار باشد و واقعا مطمئن نباشيد چه پاسخي بايد به اين پرسش ها دهيد. در ادامه شما را در پاسخ به اين سوالات راهنمايي خواهيم كرد :
به چه كيفيت تصويري براي سيستم مداربسته خود نياز داريم ؟
كيفيت تصوير در دوربين مداربسته را عوامل متعددي مشخص مي كند كه يكي از مهمترين آنها رزولوشن يا تفكيك پذيري دوربين مي باشد. دوربين هاي مداربسته آنالوگ داراي محدوديت رزولوشن كمتر از ??? مگاپيكسل مي باشند و اين يكي از مهمترين معايب اين سيستم مداربسته مي باشد.

 

 

در صورتي كه كيفيت تصوير و قدرت تشخيص جزئيات تصوير براي شما اهميت زيادي داشته باشد بايد از راه حل هاي جايگزين مانند دوربين هاي مداربسته AHD يا تحت شبكه استفاده كنيد كه طبيعتا قيمت بالاتري نسبت به دوربين هاي مداربسته آنالوگ دارند (البته قيمت تجهيزات AHD بيشتر نزديك به دوربين هاي مداربسته آنالوگ سنتي مي باشد.

 

كيفيت و رزولوشن تصوير رابطه مستقيمي با بودجه شما براي پياده سازي سيستم مداربسته دارند يعني هر چقدر دوربين مداربسته كيفيت تصوير بالاتر و بهتري داشته باشد قيمت آن بالاتر مي رود.

 بيشتر بخوانيد: هايك ويژن

 حساسيت دوربين هاي مداربسته براي ما چقدر است ؟
ميزان حساسيت مكان نصب تجهيزات و كاربري آن و حساسيت عملكرد تجهيزات مشخص كننده برند دوربين مداربسته مي باشد. هرچه از برند با كيفيت تري استفاده كنيم محصولات داراي قابليت اطمينان بالاتر از نظر عملكرد و پايداري مي باشند. البته انتخاب برند نيز به محدوديت هاي مالي ما و هزينه اي كه براي سيستم نظارت تصويري خود مي خواهيم انجام دهيم بستگي دارد.
برندهاي معتبر داراي تجهيزات با تكنولوژي ساخت بيشتر مي باشند كه مي توانند تا حدودي كيفيت تصوير بالاتري داشته باشند اما لزوما استفاده از برندهاي خاص كيفيت تصوير ما را تضمين نمي كنند.
براي پياده سازي سيستم مداربسته چقدر مي خواهيم هزينه كنيم ؟
سعي كنيد ليست قيمت محصولات مداربسته را حداقل از يك شركت يا فروشگاه تجهيزات نطارتي دريافت كنيد. ميزان هزينه اي كه خودتان براي پياده سازي سيستم مداربسته پيش بيني كرده ايد را با تعداد و هزينه كلي آنها مقايسه كنيد. در صورت عدم تطابق هزينه با برآورد شما سعي كنيد از دوربين ها با برندهاي ارزانتر استفاده كنيد.

مشخصه هاي كليدي خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول

مشخصه هاي كليدي خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول

  • تهويه هوا
  • دزدگير
  • بالكن
  • زيرزمين
  • پنجره دوجداره
  • اشپزخانه مناسب
  • ميز كار مرمر
  • انباري
  • تراس
  • اسانسور

توصيف ويلا در بخش آسيايي استانبول

ترك گشت مفتخر است كه اين ويلاي ليست شده در كلاس بالا، يك ويلاي سنتي مستقل در بخش آسيايي استانبول، قرار گرفته شده در منطقه معتبر اسكودار، در سمت اسيايي شهر، بسيار نزديك به سواحل بسفورس را ارائه دهد.

m9_rh9c.jpg

در حاشيه بسفورس، در سمت اسيايي استانبول، اوسكودار استانبول يكي از قديميترين و سرسبزترين مناطق اسيايي شهر، با تعداد زيادي از مسجدهاي تاريخي، مقبره ها، حمامهاي سنتي تركي، بازارها و خطوط ساحلي عمارت اتامان يالي، همراه با رديفي از پاركها و كافه هايي كه از بالا به بسفورس مشرف ميشود، ميباشد.

 اجاره خانه در بخش آسيايي استانبول اسكودار قسمتي از مركز شهر اسيايي است و منطقه اي عالي براي سرمايه گذاري املاك با هدف سطح بالا است، كه بسيار به كاديكوي كه براي بسياري از مردم بعنوان نمونه آسيايي ميدان تكسيم شناخته شده است، نزديك است كه باستاني و پرانرژي با مناظر اجتماعي عالي و امكانات خريد است ، در حالي كه اسكودار به خاطر عدم وجود اشكار توريست هايي كه به مناطق ثروتمند همانند بكشيتاش و ببك جذب ميشوند، آرامتر است.

 

دسترسي به اسكودار

خريد ويلا در استانبول رفتن به اسكودار از سمت اروپايي استانبول آسان است، فقط يك سفر ده دقيقه اي با هلكوپتر، يا با ماشين از طريق تونل اروپايي-اسيايي، يا از پل شهداي 15 ژوليه كه هر دوي آنها با يك رانندگي كوتاه مدت در دسترس خواهند بود، در حالي كه جاذبه هاي اروپايي معروف با فرودگاه سبيها گوكچن كه فقط به اندازه يك رانندگي كوتاه فاصله دارد، فقط طي 25 دقيقه قابل دسترس است.

مكان املاك

قيمت خريد ملك در استانبول در سال 2021 اين منظره شگفت انگير بوسفورس، ويلاي 4 اتاقه در اسكودار در همسايگي كاملا سرسبز گوزگونكوك قرار دارد و با يك شيب كم 500 متر پايينتر از سواحل تنگه بوسفورس قرار گرفته است كه از تركيبي از منظره دريا و طبيعت و منظره پل شهداي 15 ژوئيه سود ميبرد كه از روي تنگه به سمت استانبول اروپايي ميگذرد.

امكانات اطراف اين ويلا در بخش آسيايي استانبول

خريد آپارتمان  در استانبول تركيه يكي از قديميترين و مطلوبترين همسايه هاي استانبول آسيايي كه شما با يك پياده روي كوتاه به اندازه اي كافي از امكانات رفاهي  ، فروشگاهها، سوپرماركتها، مدارس براي تمام سنين، مراكز درماني، داروخانه، مسجد، پارك، و تعداد گسترده اي از كافه ها، مي خانه ها، كافي شاپها، رستورانها، و غيره ... دست خواهيد يافت، با يك رانندگي كوتاه مدت ميتوان به فروشگاههاي مركزي، دانشگاهها، بيمارستانهاي هم خصوصي و هم دولتي رسيد.

 

دسترسي هاي خريد اين ويلا در بخش آسيايي استانبول

همچنين ويلا از طريق(وسايل نقليه اي چون) اتوبوس، ايستگاههاي مترو و ترمينال كشتي با فاصله اي به اندازه پياده روي اتصالي عالي با استانبول اروپايي و آسيايي دارد، در حالي كه بزرگراه E5كه به پل شهداي 15 ژوئيه متصل ميشود فقط با 7 دقيقه، در كمتر از 20 دقيقه براي ورود به تونل آسيايي-اروپايي ميتواند قابل دسترس باشد، در نتيجه فقط در عرض 20 دقيقه ميتوان به كاديكوي رسيد، كمتر از 25 دقيقه به خط ساحلي مرمره و كالاميس مارينا، و در عرض 45 دقيقه به هر دوي فرودگاه سبيها كوگچن و فرودگاه اروپايي جديد ميتوان رسيد.

جزئيات خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول

خريد خانه در استانبول تركيه در بخش آسيايي استانبول يك ويلاي سنتي مستقل شخصي كه در داخل ديواركشي شخصي خود و در نقشه ساختماني با دروازه اي به متراژ 460 متري دوبلكس قرار گرفته كه يك پاركنيگ شخصي را كه از خيابان قابل دسترس است مورد ميزباني قرار ميدهد، در حالي كه ورودي دروازه دار به يك پله كان مرمري  به بيرون راه ميابد، كه شما را به سمت بالا به طرف زمينهاي شخصي كه باغهاي تقسيم سطحي شده، شگفت انگيز، خوب نگهداري شده، و كم شيب ميبرد و تراس هاي پهناور براي زندگي بيرون از خانه و لذت بردن از مناظر شگفت انگيز را عرضه ميكند.

خريد اين ويلا در بخش آسيايي استانبول فرصت داشتن يك ويلاي 4 طبقه كه به طور متفكرانه اي برحسب قواعد ليست شده ساختماني مرمت شده، در حالي كه با نماي سفيد چوبي، كركره هاي پنجره سفيد، و پنجره هاي تازه نصب شده، قاب پنجره چوبي دوجداره همه ويژگيهاي سنتي خود را نگاه داشته است.

از طريق همكف  ميتوان به ويلا وارد شد، از سمت پشت، يك در چوبي به يك اشپزخانه كاملا مدرن و بسته شده(شامل ديوار)راه ميابد كه با نورپردازي مرمري داراي نقش رگه دار از كف تصنيف شده است و با يك طيف مناسبي از نورپردازي نقش دار سفيد بيرون(از اشپزخانه) رو مزين ميكند، قسمت پشتي  با سطح گرانيت مشكي، و تركيبي از گرانيت مشكي و جلوه هايي از اجر سفيد كاشي فرش شده، و به اتاق مشروب (مخصوص جزيره –صبحانه) مركزي متصل شده، از طريق پنجره هايي با نماي باغ، اشپزخانه با نور طبيعي پرميشود.

دري در آشپزخانه به سمت راهرو به درهاي بيشتر راه پيدا ميكند، كه يكي به يك اتاق ناهار خوري مجزا و يكي به يك سالن استراحت بزرگ گشوده ميشود، سالن اتاق ناهارخوري، پنجره هاي (رو به) منظره باغ و پنجره هاي سالن استراحت از (منظره)پل، دريا و نماي طبيعت سود ميبرند كه هر دو با كف پوش چوبي مستحكم مصنف شده اند، و درب سوم به طرف سرويس بهداشتي ميهمان كاملا اجر كاشي شده و قابل استفاده گشوده ميشود.

يك پله كان مارپيچي چوبي در سالن استراحت به طبقات پايينتر و بالاتر دسترسي پيدا ميكند، طبقه زيرزمين پائينتر پاركينگ را مورد ميزبان قرار ميدهد، درحالي كه همچنين يك اتاق ذخيره بزرگ و يك اتاق مفيد را عرضه ميكند.

چهار اتاق در طبقه اول و دوم قرار گرفته اند كه همه با كف پوش چوبي مستحكم مصنف پوشانده شده اند، دو اتاق بزرگ مستر وجوددارد كه به خاطر مدرنيته شخصي، اتاقهاي حمام همراه در داخل كمد ساخته شده اند و هردو كه از  بالكن به منظره دريا مشرف هستند، از منظره دريا بهره ميبرند.

دو اتاق خواب ديگر يك اتاق دابل سايز بزرگ و يك اتاق تكي كوچكتر را شامل ميشوند كه هر دو منظره دريا از پنجره را عرضه ميكنند.

يك ويلا آسيايي -استانبول شگفت اور كه قسمتي از تاريخ باستاني شهر است به بازار املاك استانبول به صورت مبله نشده، و با خلوص نيت پيشنهاد شده است، قيمت شامل وسايل سفيد ساخته شده در خانه، واحدهاي تهويه هوا، و يك سيستم گرمايشي زير زميني، يك اسانسور داخلي به سمت تمام طبقات، يك ژنراتور، و يك دزدگير ميباشد.

 

به طور كلي، يك ويلاي استانبولي تاريخي حيرت انگيز نزديك به بسفورس، در يك منطقه باكلاس ، كه براي زندگي سالانه و يا بعنوان سرمايه گذاري هدفمند در استانبول عالي است، قرار گرفته است، فاصله تا امكانات رفاهي و حمل و نقل عمومي به كوتاهي يك پياده روي است كه دسترسي اساني را به همه نقاط شهر، فضاي كافي براي زندگي بيرون از خانه ، درياي شگفت انگيز و منظره طبيعي پيشنهاد ميكند.

براي خريد ويلا در بخش آسيايي استانبول  و بازديد و پرسيدن جزئيات بيشتر با ترك گشت تماس بگيريد. مشاوران متخصص ما در امور ملكي استانبول، در زمان خريد ملكي معتبردر استانبول، به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد، بينشي درست درباره مبالغ بالاي اجاره پيشنهاد داده و به شما در فرايند خريد املاك تركيه كمك ميكنند.

دليل صدا دادن آسانسور شما چيست؟

همان طور كه مي دانيد؛ كار  كردن اغلب وسايل مكانيكي مثل آسانسور، با لرزش و يا توليد صدا همراه است و در نتيجه گاهي اوقات اين صداها باعث آزار و اذيت كردن افراد مي شود. صدا دادن آسانسور؛ در بعضي مواقع امكان دارد بسيار خطرناك باشد و به افراد هشدار دهد. از اين رو قبل از هر چيزي بايد به دنبال دليل صدا باشيد و سعي كنيد اگر ايرادي داشت؛ آن را بر طرف كنيد. در ادامه اين مقاله بلاگ با كمك آسانسور مانا بيشتر با دليل صدا دادن آسانسور آشنا مي شويد.

نازك بودن اندازه ديوار

امروزه به علل مختلفي در صنعت ساختمان سازي؛ ضخامت ديوارها را كمتر از حد معمول درست مي كنند و همين باعث صدا دادن آسانسور مي شود. از اين رو مي توان گفت كه جاي نگراني وجود ندارد و نيازي به تعمير آسانسور نيست.

آلوده بودن كفشك  هاي آسانسور  https://asansormana.com/

كفشك آسانسور وسيله  اي  است كه باعث مي شود كادر وزنه بر روي ريل و كابين آسانسور راحت تر حركت كنند. به همين دليل مي توان گفت كه كفشك در حركت آسانسور نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند و اگر كثيف باشد؛ باعث صدا دادن آسانسور مي شود. پس از اين كه مطمئن شديد صداي آزار دهنده از كفشك است؛ بايد براي تميز كردن آن ها اقدامات لازم را انجام دهيد تا آسانسور روان  تر حركت كند و ديگر صدايي ايجاد نشود.

هنگام سرعت گرفتن آسانسور

گاهي اوقات بر اثر سرعت گرفتن؛ صداهايي از آسانسور بلند مي شود اما قبل از پيگيري براي تعمير آسانسور بايد درباره مدل سرعت گيري آن اطلاعات و آگاهي هاي لازم را به دست آوريد. در اين مورد هم امكان دارد صدا به دليل عدم تنظيم ترمز باشد كه اين صدا بيشتر در حين ايستادن آسانسور رخ مي دهد.

خشك شدن ريل هاي آسانسور

ريل  آسانسور براي هدايت كابين  آسانسور و كادر وزنه در چاه آسانسور نصب مي شود. اين ريل علاوه بر هدايت كابين آسانسور و كادر وزنه؛ وظيفه دارد تعادل را بين اجزا ايجاد كند و باعث پيشگيري از هر گونه لرزش و صدا دادن آسانسور شود. ريل آسانسور براي اين كه بتواند به نرمي و به صورت روان در چاه آسانسور حركت كند؛ نياز به روغن كاري دارد و بايد هر چند وقت يك بار آن را انجام دهيد.

تعميركاري كه هر ماه براي بازرسي از آسانسور شما مي  آيد؛ بايد هر دفعه از پر بودن روغن دان  ها اطمينان لازم را حاصل نمايند. زيرا اگر آسانسور شما به  طور مرتب و به صورت ماهيانه سرويس نشود؛ خرابي در آن به وجود مي آيد و در نتيجه باعث زياد شدن صدا و تعمير آسانسور خواهد شد.

به گفته كارشناسان بهترين مركز تعمير آسانسور اگر هيچ كدام از علل بالا باعث كم شدن صدا در آسانسور تان نشده است؛ بايد با به  كارگيري كف گردها، الكترو موتورهاي كم صدا، درام ترمز، بالانس خوب روتور، بالانس ديناميكي كوپلينگ، و… مشكل صداي آن را برطرف كنيد. معمولا بيشتر صدا  هاي ايجاد شده از آسانسور را مي  توان با سرويس كردن از  بين برد و اگر به طور مرتب مورد بررسي قرار بگيرند، كمتر با بعضي مشكلات و صدا دادن آسانسور روبروآ خواهند شد.

علل از كار افتادن آسانسور

سيستم آسانسور يك سيستم الكتريكي مكانيكي است كه از قطعات ريز و درشت بسياري تشكيل شده است. اختلال در هر يك از بخش هاي حياتي آسانسور مثل موتور آسانسور يا تابلو فرمان آسانسور منجر به از كار افتادن آسانسور و از دسترس خارج شدن سرويس دهي آن مي شود. اين اختلال ها ممكن از در بخش الكتريكي آسانسور يا در بخش هاي مكانيكي آن رخ دهد. گاهي عوامل از كار افتادن آسانسور از داخل خود سيستم آسانسور است و گاهي امكان دارد عوامل بيروني همچون قطع شدن برق باعث از كار افتادن آسانسور شود. در اين صفحه شركت آسانسور مانا قصد دارد مروري بر مهم ترين علل از كار افتادن آسانسور بيندازد و حوادث احتمالي از كار افتادن آسانسور را بررسي كند. پس تا انتها با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه چيست؟

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه چيست؟

حفاظ هايي كه به عناوين مختلف براي ايجاد امنيت در پنجره ها مورد استفاده قرار مي گيرند شامل انواع مختلفي هستند كه از جمله آنها ميتوان به حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه اشاره كرد. اين نوع نرده ها معمولا مقاومت بسيار بالايي در برابر انواع فشار دارند و همچنين تميز كردن آن ها نيز بسيار آسان است. زماني كه شما ميخواهيد از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه استفاده كنيد بايد بدانيد كه نرده شما در مقابل باد، باران و همچنين آلودگي هاي ديگر در امان خواهد بود و خراب نمي شود. شست و شوي اين نوع نرده ها بسيار آسان است.

همه پنجره هايي كه در ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرند، حتي شيشه هاي دوجداره ممكن است كه در مقابله با آسيب از خود ضعف نشان دهند و شكسته شوند. در اينجاست كه نقش اين نرده ها به خوبي ديده خواهد شد. امنيت همانطور كه ميدانيد يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد در ساخت ساختمان به آن دقت كنيد. شايد اولين چيزي كه افراد براي خريد و يا استفاده هاي ديگر به آن دقت ميكنند همين امنيت باشد. استفاده از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه در واقع به شما كمك مي كند تا بتوانيد امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد.

حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه از چه چيز ساخته مي شود؟

همانطور كه از نام اين نو نرده ها ميتوانيد دريابيد، اين نرده ها از جنس فرفورژه هاي 201 و 304 هستند. اگر شما ميخواهيد از اين نوع نرده هاي براي داخل ساختمان استفاده كنيد ميتوانيد از حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه 201 استفاده كنيد چرا كه در آن ها از آلياژ و نيكل كمتري استفاده شده است. در اين نوع فرفورژه ها، آسيب پذيري هم بيشتر خواهد بود و البته قيمت آن ها نيز مناسبتر است.

اما اگر شما قصد داريد كه حفاظ پنجره آهني مدرن فرفورژه را براي خارج از خانه نصب كنيد بهترين راه اين است كه از نرده هاي 304 استفاده كنيد. اين نرده ها با آلياژ بيشتر و همچنين نيكل 18 درصد ساخته شده اند و همين هم باعث مي شود تا در محيط هاي بيروني و در مقابل شرايط مختلف آب و هوايي و انواع رطوبت آسيب نبينند.

 

عوامل موثر براي انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

شايد تصور كنيد كه كار انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) آشنا خواهيد كرد.

قيمت حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در خريد حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي زياد هم در اين زمينه مناسب نخواهد بود. برخي اوقات، ساده ترين حفاظ ها هم ميتوانند كارايي خوبي براي شما داشته باشند.

كاربري حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

هرچقدر كه امنيتي كه نرده هايي كه استفاده مي كنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يك محل در مركز شهر زندگي مي كنيد، دست شما براي انتخاب حفاظ هايي كه ميخواهيد بازتر خواهد بود

جنس حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت )

با اينكه گفته مي شود كه اغلب حفاظ روي ديوار آهني ( ضد سرقت ) از جنس آهن است اما باز هم شما ميتوانيد از استيل و يا فرفورژه هم استفاده كنيد. جنس اغلب نرده ها اما از همان آهن و يا فولاد خواهد بود كه پس بهترين راه اين است كه شما هم از همين جنس استفاده كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ آنلاين در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

مزاياي مرتبط با سايبان خورشيدي

مزاياي مرتبط با سايبان  خورشيدي

چتر خورشيدي يك ساختار شگفت انگيز در فضاي باز است كه بسياري از صاحبخانه ها داشتن آن را در نظر مي گيرند. اين اقلام از مارك هاي زيادي تهيه مي شوند و به همين دليل متفاوت به نظر مي رسند. مقداري براي ايوان ، باغ يا هرجاي ديگر در محوطه خانه خود نياز داريد. بسياري از آنها وزن مناسبي دارند و بنابراين بسيار قابل حمل هستند. بنابراين ، مي توانيد آنها را به ساحل يا هرجايي كه مي خواهيد ببريد. اين ساختارهاي شگفت انگيز بسيار متنوع هستند ، همانطور كه بسياري از شما به زودي متوجه خواهيد شد. شما آزادانه مي توانيد رنگ ، ارتفاع و طرح دلخواه خود را انتخاب كنيد. معمولاً اين ساختار داراي يك شافت و يك سايبان به عنوان يك چتر است. سايبان از پارچه اي بسيار خاص ساخته شده است كه كيفيت خوبي دارد.

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/bb42e4e0-f55b-13ee-cc44-280c93e930e3/c0bdcc504ba63c0d082b87c38afb3391

https://www.merchantcircle.com/blogs/trades-fort-wayne-in/2021/8/-/2063248

 

 

 

 

به عنوان مثال ، بهترين پارچه ضد آب ، ضد كپك است و همچنين مي تواند در برابر آسيب اشعه ماوراء بنفش مقاومت كند. در نتيجه ، پارچه مي تواند سالها دوام بياورد و ظاهري جديد داشته باشد. تا زماني كه يكي را انتخاب كنيد كه به راحتي تميز شود ، مشكلي نخواهيد داشت. علاوه بر اين ، پارچه داراي رنگهاي مختلف است ، مانند قرمز ، نارنجي ، سفيد ، آبي ، زرد و چندين رنگ ديگر. حتي مي توانيد براي خود سايه بان طرح دار تهيه كنيد. برخي داراي نوارهاي زيبا و تركيب رنگ هستند. اگر ارزش زيبايي يك كالا براي شما اهميت دارد ، از انتخاب سايه بان براي خانه خود لذت خواهيد برد. شكل جزئيات ديگري است كه سايبان هاي مختلف را زيبا مي كند. برخي مدور ، مربع ، مستطيل و حتي شش ضلعي هستند. جزئيات ديگري كه هرگز نبايد ناديده بگيريد ، قطب مورد است. مطمئن شويد كه به اندازه كافي قوي است تا بتواند سالها به شما خدمت كند. بيشتر ، يك چتر خورشيدي داراي يك قطب فلزي است ، اغلب آلومينيوم براي دوام آن. شما حتي مي توانيد برخي از اقلام ساخته شده از فولاد را پيدا كنيد ، كه حتي قوي تر است. قطب به پايه اي متصل مي شود كه مي تواند به درستي خود را پشتيباني كند.

 

مي توانيد آن را روي زمين ، بالاي ميز يا هر سطح صاف ديگري نگه داريد. شكل ميز مهم نيست زيرا بسياري از سايبان ها مي توانند به درستي جا بيفتند. مكانيسم شيب نسبتاً متفاوت است ، زيرا هنگام جستجوي اين موارد متوجه خواهيد شد. شما مي توانيد آنها را با هر زاويه اي كه مي خواهيد تنظيم كنيد. البته ، سيستم هاي روشنايي شيك ترين و مفيدترين ويژگي سايبان شما است. اين شامل چراغ ، پنل خورشيدي و باتري قابل شارژ است. پانل معمولاً در نوك چتر است. اين شامل هيچ سيم يا طنابي نيست كه نياز به اتصال دارد. به همين دليل است كه بسياري از مردم عاشق اين ساختارها هستند. آنها به آنها كمك مي كنند تا در فصل تابستان كه مهماني ها معمول است ، انرژي خود را حفظ كنند. علاوه بر اين ، چراغ هاي خورشيدي مانند برق برقي خطري ندارند. تا زماني كه باتري ها از كيفيت خوبي برخوردار باشند ، به راحتي قابل شارژ هستند. توجه داشته باشيد كه چراغ هاي LED از نظر رنگ و ظاهر متفاوت هستند. آنها مي توانند لامپ هاي خوشه اي يا لامپ هاي جداگانه را در يك غلاف نشان دهند. انتخاب سبك هاي مناسب به شما بستگي دارد. حتي ممكن است تصميم بگيريد كه نورپردازي را شخصاً نصب كنيد ، به ويژه اگر قبلاً چتر خورشيدي داريد. به سادگي خريد خود را از طريق اينترنت انجام دهيد زيرا مي توانيد محصولات با كيفيت بالا را دريافت كنيد.

منبع : سايبان برقي منصف   https://sayehban.co/

 

https://www.pawer.global/activity/p/284383/

اشنايي با دلايل سياه شدن تصوير تلويزيون و نحوه تعمير آن

اشنايي با دلايل سياه شدن تصوير تلويزيون و نحوه تعمير آن

يكي از اشكالات مشاهده شده در تلويزيون هاي تلويزيون، سياه شدن تصوير آنهاست. در اين وضعيت، يا بخشي از تصوير و يا همه آن، سياه مي شود و صفحه نمايش تلويزيون بدل به صفحه اي سياه مي شود. دليل ايجاد اين اشكال –يعني سياه شدن تصوير تلويزيون- در وهله اول بسته به نوع و تكنولوژي تلويزيون دارد.

به عبارتي ديگر، منشأ اين اشكال تا حد زيادي بستگي به اين موضوع دارد كه تكنولوژي تلويزيون ال سي دي، ال اي دي، پلاسما و يا اولد است. دليل ديگري كه امكان دارد سبب سياه شدن تصوير تلويزيون شود پنل تلويزيون است كه در بخش هاي آتي، مفصلا به آن پرداخته خواهد شد. سياه شدن تصوير تلويزيون به هر علت كه اتفاق بيفتد، مهم ترين نكته در تعمير آن، استفاده از پيشرفته ترين تجهيزات بررسي و حضور متخصصيني مجرب است.

در غير اينصورت، اين امكان وجود دارد كه منشأ اشكال پيش آمده به درستي تشخيص داده نشده و تلويزيون به علت دستكاري هاي نابجا، دچار مشكل دوچندان شود. در بخش هاي آتي بعضي از رايج ترين علل سياه شدن تصوير تلويزيون شرح داده خواهد شد.

علل سياه شدن تصوير تلويزيون

سوختگي و مردگي پيكسل

سوختن پيكسل دليل ديگري است كه سبب سياه شدن تصوير تلويزيون مي شود. البته شركت هاي سازنده تلويزيون در طول سالهاي اخير فناوري هاي نويني نظير QLED و SUHD را در طراحي و توليد اين تلويزيون بكار برده اند تا ميزان سوختگي پيكسل تلويزيون را كاهش دهند. در صورت ايجاد اين اشكال –يعني سوختگي پيكسل- نياز است براي بهسازي تلويزيون، قطعه خراب تعويض شود. خدمات تخصصي مرتبط با تعمير اين اشكال، با حضور در نمايندگي تلويزيون قابل دريافت است.

مشكل پنل تلويزيون

دومين دليلي كه امكان دارد سبب سياه شدن تصوير تلويزيون شود، مشكل پنل تلويزيون است. وقتي كه بخش ماژور يا ليكوئيد در پنل تلويزيون خراب شود، اين امر باعث سياه شدن تصوير تلويزيون و صفحه نمايش ال اي دي خواهد شد. پنل هاي تلويزيون، داراي طول عمر محدودي مي باشند و بايد بعد از پايان يافتن طول عمر، تعويض شوند.

مشكل بك لايت

اولين و مهم ترين دليلي كه امكان دارد سبب سياه شده تصوير تلويزيون شود، مشكل بك لايت است. وقتي بك لايت تلويزيون ال اي دي دچار اشكال شود، لكه هايي سياه و تيره روي صفحه نمايشگر تلويزيون ظاهر مي شود. در صورت ايجاد اين اشكالي در تلويزيون –يعني مشكل بك لايت- بايد سريعا براي تعمير اقدام كرد. چون مشكل بك لايت در يك بخش، سبب پخش ولتاژ لامپ هاي خراب در ميان لامپ هاي سالم مي شود و در نهايت مشكل زودزمان همه صفحه نمايش تلويزيون را باعث مي شود.

تعمير سياه شدن تصوير تلويزيون

تعمير سياه شدن تصوير تلويزيون غالبا ارتباط مستقيمي با تعمير بك لايت دارد. به عبارتي ديگر ايجاد اشكال در بك لايت تلويزيون است كه سبب سياه شدن تصوير تلويزيون مي شود. اگر بخش بك لايت تلويزيون دچار اشكال شود، شاهد ايجاد لكه هاي تاريك و سياه در صفحه نمايش اين تلويزيون خواهيم بود. ايجاد اختلال در بك لايت حاصل روشن بودن مداوم تلويزيون و زياد بودن نور ال اي دي تلويزيون است.

پس براي پيشگيري از ايجاد اين اتفاق بايد تلويزيون خود را براي مدت طولاني روشن نگذاريد و نور ال اي دي آن را هم بررسي كنيد كه بيش از اندازه نباشد. در تعمير بك لايت تلويزيون اگر لامپ هاي ال اي دي خراب شده باشند اول بايد بخش ماژور و صفحات پولاريزه برداشته شود. در مرحله بعد لامپهاي خراب شناسايي شده و لامپ هاي سالمي جايگزين آن ها مي شود.

نمايندگي تخصصي سرويس تي وي

نمايندگي سرويس تي وي ارائه دهنده همه خدمات مورد نياز به كاربران و دارندگان تلويزيون هاي تلويزيون و برد است. كاربران گرامي مي توانند با مراجعه به نمايندگي سرويس تي وي تخصصي ترين خدمات مرتبط با تعمير انواع تلويزيون هاي برد و پنل هاي تي وي را دريافت كنند. تعمير سرويس تي وي در اين نمايندگي محدود به مدل و برند خاصي نيست و از همه خدمات ترميم، تعويض و تعميري كه در فهرست خدمات بعد از فروش اين نمايندگي ذكر شده است، پشتيباني مي كند.

در اين نمايندگي -به منظور كسب رضايت و آسايش خاطر هموطنان گرامي،- همه خدمات ترميم، تعويض و تعمير مرتبط با بردهاي مدل هاي گوناگون تلويزيون اعم از تلويزيون هاي پلاسما، ال سي دي، تلويزيون هاي ال اي دي، تلويزيون هاي هوشمند و پنل هاي OLED به همراه ضمانت عرضه مي شود.

تعمير تلويزيون

تعمير تلويزيون در اين نمايندگي محدود به مدل و نوع خاصي از تلويزيون نيست و شما كاربران گرامي دارنده هريك از برندهاي تلويزيون كه باشيد مي توانيد با حضور در اين نمايندگي و مراجعه به پارت تخصصي مرتبط با تلويزيون خود، تخصصي ترين تعمير مورد نياز را دريافت كنيد. خدمات ارائه شده در نمايندگي به يُمن وجود متخصصين زبده با بالاترين سطح كيفي و با كمك مؤثرترين متدهاي تعمير انجام مي پذيرد.

در نمايندگي تلويزيون -به منظور كسب رضايت و آسايش خاطر هموطنان گرامي،- همه خدمات ترميم، تعويض و تعمير مرتبط با مدل هاي گوناگون تلويزيون اعم از تلويزيون هاي پلاسما، ال سي دي، تلويزيون هاي ال اي دي، تلويزيون هاي هوشمند و پانل هاي OLED به همراه ضمانت عرضه مي شود. مهندسان و متخصصين فعال در نمايندگي تلويزيون با بهره گيري از سالها تجربه و تخصص در زمينه تعمير، قادر به حل غالب مشكلات و اختلالاتي مي باشند كه امكان دارد به هر روي در تلويزيونها ايجاد شده باشند.