بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

 

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي كه از روزهاي اوليه اينترنت وجود دارد؛ از يك سايت يا اپليكيشن موبايل تشكيل شده است كه خريداران و فروشندگان عمده مي توانند از طريق آن با يكديگر ارتباط برقرار كنند. در واقع فضايي را براي توليد كنندگان و تامين كنندگان كالاهاي عمده فراهم مي‌كند تا كالاهاي خود را در يك فروشگاه مانند پاساژهاي سنتي در معرض ديد خريداران قرار داده و بتوانند براي كالاي خود بازاريابي اينترنتي انجام دهند.در اين نمونه از بازار اينترنتي برعكس ديگر فروشگاه‌هاي كالايي را خريداري نكرده و در انبار خود نگهداري نمي‌كنند بلكه تنها وظيفه‌ي آن‌ها فقط ارتباط بين توليدكنندگان عمده كالا و خريداران آن است و فروشندگان يا به صورت حق اشتراك ماهانه يا سالانه و يا بايد درصدي از مبلغ فروش كالا را به برگزاركننده ماركت پليس (مدير) بدهند. در اين بازار عمده اينترنتي انواع كالاها و خدمات وجود دارد و افراد راحت‌تر خريدشان را انجام مي‌دهند. علي بابا، 1688 و Ebay, Craigslist نمونه‌هايي از بازارهاي خرده و عمده آنلاين هستند كه تقريبا همه چيز مي‌فروشند.

به گزارش تابناك وب سايت چيني علي بابا نيز نمونه اي بسيار بزرگ و موفق از بازارهاي عمده آنلاين است كه در سال 99 ميلادي توسط «جك ما» تاسيس شد و پيشتر با عنوان 1688 شناخته مي شد. وبسايت 1688 يكي از بزرگترين تجارت هاي گروه علي باباست. 1688 درواقع گل سرسبد گروه علي باباست كه در ابتدا كسب و كارهاي كوچك، تبادلات داخلي و پلتفرم تجارت الكترونيك چين بود. 1688 به عنوان مكمل علي بابا علائم سيستم تجارت الكترونيك CBBS را ارائه مي دهد و فرصت هاي تجاري، اطلاعات و تراكنش هاي آنلاين امن و آسان را براي ميليون ها خريدار و توليدكننده در سراسر جهان فراهم مي سازد. 1688 خريد و فروش هاي عمده را به عنوان يك پلتفرم هسته اي از طريق عمليات هاي حرفه اي، بهبود تجربه مشتري و بهينه سازي جامع مدل تجارت الكترونيك فراهم مي كند. در حال حاضر 1688 مواد خام، محصولات صنعتي، پوشاك، فروشگاه هاي مبلمان منزل، 16 دسته از صنايع كالاهاي كوچك ، از تهيه مواد خام، توليد و پردازش، عمده فروشي و مجموعه اي از خدمات در چين ارائه مي دهد. بيش از 80 درصد فروشگاه ها و عمده فروش ها از 1688 تامين مي شوند.

با افزايش ضريب نفوذ اينترنت در ايران و با گسترش روز افزون استفاده از تلفن هاي هوشمند و اپليكيشن هاي خدمات آنلاين، اين بار نوبت به بخش كشاورزي و توليدكنندگان عمده اين حوزه رسيده است تا با استفاده از ابزارهاي هوشمند با خريداران و صادركنندگان اين حوزه ارتباط برقرار كنند و بتوانند به راحتي به خريد و فروش عمده خرما، برنج و انواع ميوه وسبزيجات، محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

 

آيا مي دانيد كه مي توانيد محصولات ارزان قيمت از علي بابا و علي اكسپرس بخريد. معمولا سفارشات عمده كالا از وبسايت علي بابا و سفارشات خرده و كوچك از علي اكسپرس انجام مي گيرد. جالب است بدانيد كه بسياري از محصولاتي كه اين دو سايت ارائه مي دهند از سايت عمده فروش چيني ديگري به نام 1688 خريداري مي شوند. اين نه تنها يك نسخه چيني از علي باباست بلكه يك منبع ارزان براي همه محصولات است. علي بابا و علي اكسپرس آيتم ها را از 1688مي خرند و قيمتي به هركدام اضافه كرده و آن را مي فروشند. يا حتي فقط وقتي كه سفارشات شما را دريافت مي كنند به سراغ 1688رفته محصول را سفارش داده و سپس براي شما ارسال مي كنند، و در واقع بدون هيچ موجودي انباري تجارتشان را انجام مي دهند. البته در اين باره چيزي به شما نمي گويند.

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

 

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي كه از روزهاي اوليه اينترنت وجود دارد؛ از يك سايت يا اپليكيشن موبايل تشكيل شده است كه خريداران و فروشندگان عمده مي توانند از طريق آن با يكديگر ارتباط برقرار كنند. در واقع فضايي را براي توليد كنندگان و تامين كنندگان كالاهاي عمده فراهم مي‌كند تا كالاهاي خود را در يك فروشگاه مانند پاساژهاي سنتي در معرض ديد خريداران قرار داده و بتوانند براي كالاي خود بازاريابي اينترنتي انجام دهند.در اين نمونه از بازار اينترنتي برعكس ديگر فروشگاه‌هاي كالايي را خريداري نكرده و در انبار خود نگهداري نمي‌كنند بلكه تنها وظيفه‌ي آن‌ها فقط ارتباط بين توليدكنندگان عمده كالا و خريداران آن است و فروشندگان يا به صورت حق اشتراك ماهانه يا سالانه و يا بايد درصدي از مبلغ فروش كالا را به برگزاركننده ماركت پليس (مدير) بدهند. در اين بازار عمده اينترنتي انواع كالاها و خدمات وجود دارد و افراد راحت‌تر خريدشان را انجام مي‌دهند. علي بابا، 1688 و Ebay, Craigslist نمونه‌هايي از بازارهاي خرده و عمده آنلاين هستند كه تقريبا همه چيز مي‌فروشند.

به گزارش تابناك وب سايت چيني علي بابا نيز نمونه اي بسيار بزرگ و موفق از بازارهاي عمده آنلاين است كه در سال 99 ميلادي توسط «جك ما» تاسيس شد و پيشتر با عنوان 1688 شناخته مي شد. وبسايت 1688 يكي از بزرگترين تجارت هاي گروه علي باباست. 1688 درواقع گل سرسبد گروه علي باباست كه در ابتدا كسب و كارهاي كوچك، تبادلات داخلي و پلتفرم تجارت الكترونيك چين بود. 1688 به عنوان مكمل علي بابا علائم سيستم تجارت الكترونيك CBBS را ارائه مي دهد و فرصت هاي تجاري، اطلاعات و تراكنش هاي آنلاين امن و آسان را براي ميليون ها خريدار و توليدكننده در سراسر جهان فراهم مي سازد. 1688 خريد و فروش هاي عمده را به عنوان يك پلتفرم هسته اي از طريق عمليات هاي حرفه اي، بهبود تجربه مشتري و بهينه سازي جامع مدل تجارت الكترونيك فراهم مي كند. در حال حاضر 1688 مواد خام، محصولات صنعتي، پوشاك، فروشگاه هاي مبلمان منزل، 16 دسته از صنايع كالاهاي كوچك ، از تهيه مواد خام، توليد و پردازش، عمده فروشي و مجموعه اي از خدمات در چين ارائه مي دهد. بيش از 80 درصد فروشگاه ها و عمده فروش ها از 1688 تامين مي شوند.

با افزايش ضريب نفوذ اينترنت در ايران و با گسترش روز افزون استفاده از تلفن هاي هوشمند و اپليكيشن هاي خدمات آنلاين، اين بار نوبت به بخش كشاورزي و توليدكنندگان عمده اين حوزه رسيده است تا با استفاده از ابزارهاي هوشمند با خريداران و صادركنندگان اين حوزه ارتباط برقرار كنند و بتوانند به راحتي به خريد و فروش عمده خرما، برنج و انواع ميوه وسبزيجات، محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

u389_z1.jpg

آيا مي دانيد كه مي توانيد محصولات ارزان قيمت از علي بابا و علي اكسپرس بخريد. معمولا سفارشات عمده كالا از وبسايت علي بابا و سفارشات خرده و كوچك از علي اكسپرس انجام مي گيرد. جالب است بدانيد كه بسياري از محصولاتي كه اين دو سايت ارائه مي دهند از سايت عمده فروش چيني ديگري به نام 1688 خريداري مي شوند. اين نه تنها يك نسخه چيني از علي باباست بلكه يك منبع ارزان براي همه محصولات است. علي بابا و علي اكسپرس آيتم ها را از 1688مي خرند و قيمتي به هركدام اضافه كرده و آن را مي فروشند. يا حتي فقط وقتي كه سفارشات شما را دريافت مي كنند به سراغ 1688رفته محصول را سفارش داده و سپس براي شما ارسال مي كنند، و در واقع بدون هيچ موجودي انباري تجارتشان را انجام مي دهند. البته در اين باره چيزي به شما نمي گويند.

شركت صادراتي ماهان گستر مه ولات

فروش پياز زعفران درجه يك جهت كشت زميني و گلخانه اي
صفر تا صد كاشت و فرآوري زعفران
فرآوري، بسته بندي و صادرات زعفران و پسته
شركت صادراتي ماهان گستر مه ولات
آدرس كارخانه : استان خراسان رضوي ، شهرستان مه ولات، شهرك صنعتي
https://www.mahangostar.com
https://www.piyaze-zaferan.com

كتاب سرزمين زاغ

كتاب سرزمين زاغ

اثر كيت كانستيبل

درباره‌ي كيت كانستيبل

كيت كانستيبل در شهر ملبورن استراليا متولد شد. شش‌ساله كه بود به همراه خانواده به گينه سفر كرد؛ پدرش در آنجا به شغل خلباني مشغول بود. كانستيبل مدركش را درزمينه‌ي هنر و حقوق از دانشگاه ملبورن دريافت كرد و در كمپاني موسيقي وارنر استخدام شد. در همين سال‌ها بود كه قلم‌به‌دست گرفت. پيش از آنكه به‌طور رسمي لقب نويسنده را از آن خود كند چند داستان كوتاه نوشته بود و پس از اولين تلاشش براي نوشتن رمان با شريك زندگي‌اش آشنا شد. خانم كانستيبل حالا داراي يك فرزند دختر است.

نخستين رمان رسمي كانستيبل كتاب خواننده تمام آهنگ‌ها است كه بخشي از يك سه‌گانه بود. اين كتاب در سال ???? و تنها چند هفته بعد از تولد دختر او روانه‌ي بازار شد. آغاز و پايان همواره يك‌چيز است؛ همين حالا. بازي، داستان، معما، قايم باشك. كلاغ‌ها با آنجا آشنايند و آنجا هم با كلاغ‌ها آشناست؛ و كلاغ‌ها براي تو مأموريت دارند.

سيدي وقتي به همراه مادر به شهر كوچك بورت نقل‌مكان كردند چندان از اين بابت هيجان‌زده نبود؛ اما زياد نگذشت كه با شهر، گذشته‌اش و دو پسر با نام‌هاي لِيچي و والتر و از همه جالب‌تر با كلاغ‌هاي هميشه در صحنه‌ي آنجا ارتباط برقرار كرد. سيدي در زمان به عقب مي‌لغزد و جرائمي را مي‌بيند كه او را به اعماق ماجرايي رازآلود مي‌كشاند. آيا سيدي، ليچي و والتر مي‌توانند اشتباهات گذشته را جبران كنند؟ يا تنها محكوم مي‌شوند به تكرار آن‌ها؟ رمان سرزمين زاغ كتابي است با داستاني فانتزي در پس‌زمينه‌ي اساطيري.

داستان ماجراي سه نسل را با يكديگر تركيب مي‌كند و به موضوعات بومي و غيربومي مي‌پردازد. مادر سيدي كه تصميم مي‌گيرد به شهر كوچك بورت نقل‌مكان كند و يدي را با خود همراه مي‌كند، اين تصميم در ابتدا چندان به مذاق سيدي خوش نمي‌آيد. بورت شهر ساكت، منزوي و خالي است و سيدي انگار نمي‌تواند به همكلاسي‌هاي جديد خو بگيرد. بااين‌حال چندان طولي نمي‌كشد كه سيدي تحت تأثير مناظر خشك و حضور دائمي كلاغ‌ها در شهر قرار مي‌گيرد؛ در گشت‌وگذار اطراف درياچه‌ي اينورگاري كه كمتر كسي به آن توجه مي‌كند، سيدي حلقه‌اي پيدا مي‌كند كه رويش نه سنگ جاي گرفته كه البته به‌مرورزمان لجن رويشان را پوشانده است. سيدي بنا مي‌كند به پاك كردن سنگ‌ها از گل‌ولاي و لجن كه كلاغي با او شروع به صحبت مي‌كند؛ مشخص مي‌شود كه كلاغ همان «وا» توتم و روحاني صاحبان قديمي منطقه است و به سيدي مي‌گويد كه داستاني براي گفتن دارد و در گذشته اشتباهاتي رخ‌داده كه بايستي جبران شوند و براي سيدي مأموريتي دارد.

سيدي با ليچي مارتلوك رابطه‌ي دوستانه با بالا و پايين‌هاي فراوان دارد؛ پدر ليچي سال‌ها پيش به مادر سيدي علاقه‌مند بوده و درياچه‌ي اينورگاري نيز متعلق به اوست؛ درياچه‌اي كه سيدي حلقه و سنگ‌هايش را آنجا يافت. هم‌زمان با اين ماجرا مادر سيدي مرد ديگري به نام كوري ديويد را ملاقات مي‌كند كه سال‌ها پيش با او در ارتباط بود اما به دلايل نژادپرستانه‌ي خاص دوران جواني‌شان، رابطه‌شان به‌جايي نينجاميده بود و مادر سيدي، حالا كه هردو انسان‌هايي بالغ هستند، اميدوار است بتواند رابطه‌شان را به‌جايي برساند. خواهرزاده‌ي ديويد، والتر، نوجوان دردسرسازي است كه فرستاده‌شده تا همراه ديويد زندگي كند. سيدي ماجراي حلقه و سنگ‌ها را با ليچي در ميان مي‌گذارد بي‌آنكه بداند اين كار چه عواقبي به دنبال خواهد داشت. به‌اين‌ترتيب ماجراجويي سيدي براي رمزگشايي گذشته‌ي پر از اشتباه شهر آغاز مي‌شود.

كانستيبل با استفاده از شيوه‌ي سفر در زمان، در قسمتي كه سيدي خود را در جمع خانواده‌اش در دهه‌ي ?? مي‌يابد، جذابيت خاصي به داستان مي‌بخشد. تمام داستان‌هاي فانتزي بايد حدومرزهايي داشته باشند تا به داستان تنش ببخشند و بايد گفت اين حدومرزها در اثر كانستيبل به‌خوبي عمل مي‌كنند. «وا» ساليان سال عمر دارد و مي‌تواند ببيند كه درگذشته چه اتفاقات وحشتناكي رخ‌داده اما از تمام ماجرا چيزي نمي‌داند. پس سيدي را در زمان به عقب مي‌فرستد تا از بقيه قسمت‌هاي داستان هم مطلع شود. حال سيدي بايد تصميم بگيرد و تصميم او مي‌تواند تاريخ را به‌كلي دگرگون كند.

كانستيبل گريز كوچكي هم به موضوعاتي چون نژادپرستي ميزند اما لحن كتاب حتي اندكي شكل موعظه به خود نمي‌گيرد. شخصيت‌هاي كتاب بسيار جذاب و گيرا هستند و روابط ميانشان به‌اندازه‌ي كافي واقعي جلوه مي‌كند. بسياري بر اين باورند كه اين كتاب يكي از مهم‌ترين آثار ادبيات استراليا است. معلم‌هايي كه مي‌خواهند در كلاس درس يك حلقه‌ي كتاب‌خواني راه بيندازند بايد اين كتاب را هم در نظر بگيرند.

اين كتاب توسط انتشارات هوپا و با ترجمه‌ي ساجده تقي‌زاده منتشر شده است كه مي‌توانيد به‌راحتي آن‌را از سايت كاواك خريداري نماييد.

لينك خريد كتاب : https://www.cavack.com/Item/31322

ترسيم چوب لباسي با نرم افزار كتيا

به نام خداي مهربان دوستان گرامي و محترم با عرض سلام ترسيم چوب لباسي با نرم افزار كتيا اميدوارم موضوعاتي كه تا كنون منتشر كرديم نظر شما دوستان عزيز را جلب كرده باشد. در اين ويديو قصد داريم در نرم افزار كتيا شروع به طراحي و ترسيم يك چوب لباسي در محيط هاي Part design و Generative shape design و Sketcher كنيم. خلاصه اي از مراحل ترسيم را در زير براي شما دوستان عزيز توضيح مي دهم. در ادامه مطالب شما دوستان عزيز مي توانيد ويديو آموزشي طراحي و ترسيم چوب لباسي را دريافت نماييد. براي ترسيم چوب لباسي بايد وارد محيط Part design از نرم افزار كتيا مي شويم. بعد وارد محيط دو بعدي شده و مقطعي كه قرار است ترسيم شود را رسم مي نماييم. در مرحله بعد در محيط Part design با استفاده از دستور pad آن را حجم مي دهيم. مجددا وارد دو بعدي شده و ادامه ترسيم را انجام ميدهيم. بقيه مراحل ترسيم را نيز در محيط هاي Part design و Generative shape design و Sketcher انجام مي دهيم و ترسيم را كامل مي كنيم. نتايج دوره: 1- آشنايي با محيط هاي Part design و Generative shape design و Sketcher از نرم افزار كتيا. 2- آشنايي با نوار ابزارهايي همچون: Profile Constraint Operation Workbenches Sketch based features Dress-up features Surface volumes و... 3- آشنايي با دستوراتي همانند: Line Profile Corner Pad Draft angle Quick trim Sweep Close surface Shaft و... 4- توانايي طراحي و ترسيم چوب لباسي . 5- انجام يك مثال كاربردي از نرم افزار كتيا در محيط هاي Part design و Generative shape design و Sketcher . اميدوارم ويديويي آموزشي براي شما دوستان عزيز مفيد واقع شده باشد و استفاده لازم را برده باشيد. در صورتي كه مثال خاصي مد نظر شما دوستان مي باشد با ما در تماس باشيد. در صورت خواستن فايل كتيا با ما در ارتباط باشيد.


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
ترسيم چوب لباسي با نرم افزار كتيا

پاورپوينت نمايه و نمايه سازي

دانلود پاورپوينت با موضوع نمايه و نمايه سازي، در قالب ppt و در 61 اسلايد، قابل ويرايش، شامل نمايه چيست، تعريف نمايه، نياز به نمايه ها، اهداف نمايه سازي، تاريخچه نمايه سازي، نمايه سازان، انواع نمايه، نمايه كتاب، نمايه مدارك غير كتابي، زبان هاي نمايه سازي، آشنايي با اصطلاحنامه ها، كار عملي، چكيده، انواع چكيده، اصول چكيده نويسي و كار عملي


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
پاورپوينت نمايه و نمايه سازي

نكات مهم براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي

نكات مهم براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين را داريد قبل از طراحي فروشگاه آنلاين بهتر است اين متن را خوب بخوانيد احتمالا براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي موفق مي تواند به شما كمك كند.

hn0v_q2.jpg

منبع: eghtesadonline.com

اگر قصد راه اندازي يك فروشگاه آنلاين موفق براي كسب و كار خود را داريد ما به شما نكته هاي مهمي را خواهيم گفت كه مي تواند به شما كمك كند كه شايد شركت هاي طراحي سايت براي اينكه بتوانند پول بيشتري از شما بگيرند آنها را به شما نخواهند گفت شايد تا زماني كه شما در يك عمل انجام شده قرار گيريد بعد از آن شما به يك منبع درآمد خوب براي آنها تبديل مي شويد ما در اينجا سعي مي كنيم مطالب مختلف را براي شما باز كنيم تا در بتوانيد هم تيم فني خود را بهتر انتخاب كنيد و هم در زمان نوشتن قرارداد بدانيد به چه چيزهايي بايد دقت كنيد؛ شايد در ابتداي خواندن اين متن كمي خسته شويد و با خود بگوييد من اين موارد را مي دانم اما از شما مي خواهيم قبل از طراحي و راه اندازي فروشگاه اينترنتي خود براي خواندن اين متن 20 دقيقه وقت بگذاريد چراكه خواندن اين مقدمه براي درك موارد گفته شده در ادامه لازم است اما مطمئن باشيد نكاتي را به شما خواهيم گفت كه مي تواند به شما در يك تصميم گيري درست كمك كند، به ياد داشته باشيد ما نه شركت طراحي سايت هستيم و نه شركت سئو و راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار شما نه ضرري براي ما دارد و نه سودي فقط سعي داريم نكات مهم براي راه اندازي فروشگاه انلاين را كه ممكن است هركسي به شما نگويد را در اينجا براي شما توضيح دهيم.

امروزه با همه گير شدن هر چه بيشتر اينترنت ما شاهد تغيرات بسيار بزرگي در زمينه هاي مختلف هستيم اما اين تغييرات با سرعتي باور نكردني در حال جلو رفتن مي باشد سرعتي كه تا به امروز بشر آن را تجربه نكرده بود، اين تغييرات تحولات  بسيار زيادي در تمامي زمينه ها در دنيا به وجود آورده كه اگر بخواهيم تنها به قسمت كوچكي از آن اشاره كنيم به وجود آمدن كسب و كارهاي اينترنتي و تاثير آن بر روي فرهنگ خريد مردم دنيا بوده است، كه مزاياي بي شمار آن هم براي خريدار و هم فروشنده باعث سرعت گرفتن بيشتر آن شده است به طوري كه همه مشاغل امروزه به سمت آنلاين شدن در حال تغيير هستند از خريد كالاهاي فيزيكي گرفته تا سفارش غذا، گرفتن تاكسي، ديدن فليم و هر آنچه كه به ذهن شما مي رسد اما دليل بزرگي كه باعث شده اين دسته از كسب و كارهاي اينترنتي به سرعت گسترش پيدا كنند به دليل مزايايي كه براي هر دو طرف ايجاد مي كند كسب و كارهاي فيزيكي چون توان رقابت با آن را ندارند به ناچار در حال تغيير شكل و يا حذف شدن هستند اما در اين ميان ما قصد داريم نگاهي به فروشگاه هاي آنلاين داشته باشيم كه امروزه با سرعتي باور نكردني در حال زياد شدن هستند و ممكن است شما نيز كه در حال خواندن اين مقاله هستيد قصد راه اندازي يك كسب و كار آنلاين براي خود هستيد تا بتوانيد محصولات و يا خدمات خود را در آن عرضه كنيد توجه داشته باشيد از صدها سايت فروشگاهي كه روزانه فقط در كشور ما راه اندازي مي شود شايد يكي از آنها بتواند موفق شود و به سود دهي برسد پس مطمئنا مشكلات خاص خود را دارد كه اگر با آنها آشنا نباشيد و راه حلي براي آنها نداشته باشيد شما نيز نمي توانيد به موفقيت دست پيدا كنيد.

مزاياي اين نوع كسب و كار براي فروشنده

همان طور كه اشاره كرديم يك فروشگاه اينترنتي مي تواند مزاياي بي شماري براي فروشندگان داشته باشد به همين خاطر هم امروزه بسياري از افراد به دنبال راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي براي فروش كالاهاي خود هستند چراكه شما با داشتن يك فروشگاه آنلاين ديگر محدوديت مكاني و زماني نخواهيد داشت يعني خريداران محصول شما در هر جاي كشور و يا دنيا كه باشند به راحتي مي توانند شمارا پيدا كنند و مهم تر از آن اينكه زمان نيز اهميتي ندارد چراكه شما مي توانيد 24 ساعته در دسترس مشتريان خود باشيد و به آنها سرويس دهي كنيد، از طرف ديگر شما هيچ محدوديتي در فضا براي قرار دادن محصولات خود نداريد و هر آنچه كه بخواهيد را مي توانيد براي مشتريان در فروشگاه خود قرار دهيد و از همه مهم تر اينكه هزينه هاي شما در مقايسه با يك فروشگاه فيزيكي بسيار كمتر خواهد بود كه مي تواند براي كاهش قيمت و رقابتي تر به شما كمك كند اين موارد تنها قسمتي از مزاياي آن براي صاحب كسب كار محسوب مي شود.

مزاياي اين نوع كسب و كار براي خريدار

مي توان گفت يك فروشگاه اينترنتي مزاياي بي شماري براي خريداران نيز دارا مي باشد اول از همه در اينجا نيز هيچ محدوديت مكاني و زماني براي مشتري وجود ندارد به همين خاطر مشتري مي تواند در هرجايي كه باشد تنها با يك سرچ ساده محصول مورد نظر خود را در صدها و حتي هزاران سايت پيدا كند و با صرف كمترين زمان محصول مورد نظر خود را در برندها و مدل هاي مختلف مورد بررسي قرار دهد و آنها را با يكديگر مقايسه كند تا بتواند بهترين آن را ازنظر قيمت و خدمات انتخاب كند، در اينجا به دليل اينكه فروشگاه هاي آنلاين هزينه كمتري به نسبت فروشگاه هاي فيزيكي دارند مشتري نيز مي توانند محصول خود را با قيمت بسيار مناسب تر تهيه كنند؛ دقيقا بخاطر همين مزاياي بي شمار است كه خريد و فروش هاي آنلاين به سرعت در حال افزايش است.

فروشگاه هاي اينترنتي به چه سمتي مي روند

همان طور كه گفتيم خريد و فروش اينترنتي مي تواند مزاياي بي شماري براي هر دو طرف داشته باشد به همين دليل نيز در سال هاي اخير كسب و كارهاي آنلاين از فروشگاه هاي فيزيكي پيشه گرفته اند، بسياري از افراد نيز به خاطر اينكه از اين بازار عقب نمانند و بتوانند سهمي از اين بازار بزرگ براي خود كسب كنند اقدام به راه اندازي يك سايت براي كسب و كار خود مي كنند و هيمن موضوع باعث ايجاد رقابتي بسيار سنگين شده است به همين خاطر بسياري از افراد به دلايل مختلفي نمي توانند در اين بازار رقابت كنند و كنار مي روند، امروزه بيشتر سايت ها به سمت تخصصي شدن به پيش مي روند تا بتوانند با تمركز بر روي يك برند و يا محصول آن را با بهترين قيمت و خدمات به مشتريان خود ارائه كنند تا از رقباي خود پيشه بگيرند، در اينجا اگر بخواهيم از يك فروشگاه تخصصي نام ببريم كه توانسته با رعايت موارد مختلف در زمينه كاري خود به موفقيت دست پيدا كند مي توانيم به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش اشاره كنيم كه يك فروشگاه كاملا تخصصي در زمينه لوازم خانگي محسوب مي شود اگر شما وارد اين فروشگاه شويد تنها چند برند مطرح را مشاهد مي كنيد كه هر محصول داراي عكس، فيلم، جدول مشخصات فني و توضيحات كامل آن محصول مي باشد اما چيزي كه در اين فروشگاه جالب است چيدمان و ساختار فني آن است و آن طور كه به نظر مي رسد خود را براي رقابتي سنگين آماده مي كند از مزيت هايي كه اين فروشگاه تخصصي دارد اين است كه خريدار خيلي بهتر مي تواند محصول مورد نظر خود را به صورت كامل مورد بررسي قرار دهد از طرف ديگر چون چنين سايت هايي مانند 20 بخر در يك زمينه تخصصي فعاليت مي كنند مي توانند مشاوه تخصصي به صورت تلفني و يا آنلاين به مشتريان خود ارائه كنند تا بتوانند با مشاوه هاي تخصصي به مشتريان خود براي انتخابي بهتر كمك كنند و چون اين دسته از فروشگاه ها وسعت كمتري ازنظر محصول و يا برند دارند مي توانند محصولات خود را با خدماتي بهتر و قيمت بسيار مناسب تر در اختيار مشتريان خود قرار دهند. در ادامه به شما پيشنهاد مي كنيم حتما نگاهي به فروشگاه 20 بخربزنيد و سعي كنيد به صفحات مختلف آن نگاهي داشته باشيد و بعد برگرديد و با هم ادامه دهيم

احتمالا براي شما سولات بسياري به وجود آمده چراكه اين سايت از نظر ظاهر خيلي معمولي به نظر مي رسد، در اينجا فقط به دو نكته كوچك اشاره مي كنيم و سپس در ادامه بيشتر به آن خواهيم پرداخت، توجه داشته باشيد كه موارد فني بسيار مهم تر از ظاهر سايت است amazon زشت ترين و در اين حال موفق ترين فروشگاه اينترنتي دنيا و يا سايت ديوار يكي از زشت ترين سايت هاي ايران اما موفق ترين در حوضه كاري خود پس ايده، موارد فني و استراتژيك مهم ترين عواملي هستند كه شما را به موفقيت نزديك مي كند، اما اگر برنامه ريزي و استراتژيك خوبي براي كار نداشته باشيد در اوج شكست خواهيد خورد اگر در بالا دقت كرده باشيد گفتيم فروشگاه اينترنتي 20 بخر به نظر مي رسد خود را براي رقابتي سنگين آماده مي كند، دقت داشته باشيد هر چه جلوتر برويد و به موفقيت نزديك تر شويد رقباي شما نيز قدرتمند تر خواهند بود و اگر توان مقابله با آنها را نداشته باشيد با يك حمله كوچك شما را نابود خواهند كرد پس بايد محكم و به آرامي حركت كنيد و براي اهداف خود برنامه ريزي دقيقي داشته باشيد.

 

اشتباه بزرگ در فروشگاه هاي اينترنتي

همان طور كه بر كسي پوشيده نيست فروشگاه اينترنتي ديجي كالا به عنوان موفق ترين و بزرگترين فروشگاه آنلاين در ايران و خاورميانه مي باشد كه توانسته سهم بزرگي از فروش آنلاين را به خود اختصاص دهد اما حال كه سخن از آن شد بايد بگوييم اين فروشگاه سهم بزرگي در فرهنگ خريد آنلاين در كشور ما دارد، اين فروشگاه امروزه به قدري بزرگ است كه به جرئت مي توان گفت چيزي نيست كه به ذهن شما بيايد و نتوانيد آن را در اين سايت پيدا كنيد متاسفانه بسياري از افراد در روياي اينكه بتوانند سايتي مانند ديجي كالا داشته باشند وارد اين بازار شده و سعي مي كنند سايتي مانند آن را طراحي كنند و محصولات بي شماري را در سايت خود قرار مي دهند بدون آنكه متوجه اين باشند كه اين محصولات از كجا و با چه قيمتي قرار است تامين شود، فقط شروع به اضافه كردن محصول در سايت مي كنند و چون نمي توانند با سايت هاي بزرگ و يا تخصصي رقابت كنند خيلي زود حذف مي شوند، اما بسياري از اين افراد نيز تصور مي كنند مي توانند مانند ديجي كالا به يك ماركت پليس بزرگ تبديل شوند تا با دادن پنل به فروشنگان مختلف بتوانند كالاهاي خود را تامين كنند اما كدام فروشنده بزرگ راضي مي شود كالاي خود را در سايت شما قرار دهد فروشگاهي كه نه شناخته شده است و نه فروشي دارد چگونه مي توانيد آنها را قانع كنيد كه محصولات خود را با قيمت مناسب در فروشگاه شما قرار دهند؟ به ياد داشته باشيد شما هيچ گاه نمي توانيد خود را با فروشگاهي مانند ديجي كالا با اين اعتبار و سرمايه مقايسه كنيد پس بهتر است واقع بينانه به آن نگاه كنيد.

اما يكي ديگر از دلايلي كه بسياري از افراد در اين كار شكست مي خورند اين است كه اغلب اين افراد به عنوان يك صاحب فروشگاه و يا حتي تاجر چون يك محصول را به قيمت دست اول در اختيار دارند تصور مي كنند مي توانند با راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي محصولات خود را به صورت مستقيم به مشتريان خود عرضه كنم چون كسي نمي تواند با من ازنظر قيمت رقابت كند اما غالبا بسياري از اين دسته از افراد بدون هيچ گونه اطلاعاتي وارد دنياي كسب و كار اينترنتي مي شوند بدون آنكه چيزي در مورد آن بدانند اما اين دسته نيز خيلي زود شكست مي خورند و فقط سرمايه خود را از دست خواهند داد اما اگر دليل آن را خيلي خلاصه بخواهيم به شما بگوييم اين است كه فقط كافي است يك لحظه خود را جاي مشتري قرار دهيد كه به دنبال خريد يك محصول است، در اينجا شما مطمئنا به عنوان يك خريدار محصول خود را در اينترنت سرچ مي كنيد وهمانطور كه مي دانيد گوگل در هر صفحه 10 فروشگاه را به شما معرفي مي كند شما به عنوان يك خريدار چند تا از اين فروشگاه ها را بررسي مي كنيد؟ سايت شما در نتايج گوگل در كدام صفحه قرار مي گيريد؟ پس شانسي براي ديده شدن نداريد و زماني كه ديده نشويد نمي توانيد محصول خود را به فروش برسانيد.

 بسياري از افراد در اينجا مي گويند كه ما براي اين كار مي توانيم از بهترين شركت براي طراحي فروشگاه اينترنتي خود استفاده مي كنيم اما درجواب اين افراد بازهم به طور خلاصه مي گوييم كه شما براي داشتن يك فروشگاه اينترنتي موفق به چندين گروه مختلف احتياج خواهيد داشت كه طراحي سايت كوچك‌ترين آن بشمار مي رود اگر شما به عنوان صاحب اين كسب و كار دانش كافي براي اين كار نداشته باشيد چطور مي خواهيد گروه هاي خود را انتخاب كنيد و مهم تر از آن چطور مي توانيد يك استراتژيك براي كار خود طراحي كنيد و آنها را با يكديگر هماهنگ كنيد پس به شما پيشنهاد مي كنيم اگر علم و ديد لازم براي اين كار را نداريد وارد اين بازي خطرناك نشويد چون به‌ جز اينكه سرمايه خود را از دست دهيد چيزي به دست نمي آوريد پس بهتر است قبل از هر تصميمي از هر نظر خوب به آن فكر كنيد و بعد شروع كنيد.

اگر همچنان به تصميم خود براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي مصمم هستيد خوشحال هستيم اما براي اينكه در كار خود شكست نخوريد و بتوانيد يك كسب و كار موفق نسبت به سرمايه خود داشته باشيد پس بهتر است با برنامه ريزي درستي بر اساس واقعيت ها داشته باشد ما به شما براي نوشتن اين برنامه كمك مي كنيم.

  1. سرمايه خود را بر اساس واقعيت مشخص كنيد كه مي خواهيد آن را براي سايت خود هزينه كنيد اما توجه داشته باشيد كه دفتر و وسايل دفتر مانند ميز، كامپيوتر و غيره جزو سرمايه شما محسوب نمي شود و اگر اين ها را نداريد مبلغ مورد نياز براي خريد وسايل را مشخص كنيد و از سرمايه اي كه در حال حاضر داريد كم كنيد و سرمايه اي كه براي طراحي و نگهداري سايت مي ماند را مشخص كنيد.
  2. به ياد داشته باشيد كاري كه در آن قصد داريد وارد شويد يك كار بلند مدت و زمان بر است شما براي اينكه بتوانيد سايت خود را به درآمد برسانيد حداقل بين 1.5 تا 2 سال به زمان احتياج داريد پس هزينه هاي خود را بابت اجاره، پول سرور، محتوا و سئو كه در اين مدت بايد هزينه كنيد را محاسبه كنيد و كنار بگذاريد، دقت داشته باشيد كه اگر مي خواهيد در اين كار موفق باشيد شما بايد همه چيز را ماكسيموم حالت در نظر بگيريد بسياري از افراد شايد مي توانستند يك فروشگاه موفق داشته باشند اما به دليل محاسبات اشتباه مجبور شده اند كه كار خود را نيمه راه رها دقيقا زماني كه كار آن ها در حال به ثمر نشستن بود و اگر مي توانستند 6 ماه بيشتر طاقت بياورند شايد همه چيز براي آنها طوري ديگر رقم مي خورد.
  3. بعد از آن حتما با افرادي كه صاحب يك سايت و يا يك فروشگاه اينترنتي هستند و در اين راه تجربه دارند را پيدا كنيدو با آنها مشورت كنيد و از آنها بابت سختي هاي كار و هزينه هايي كه دارند سوال كنيد چراكه وقتي وارد اين كار مي شويد آنقدر موارد و هزينه هاي مختلف وجود دارد كه فقط در طول كار با آنها آشنا مي شويد به همين خاطر سعي كنيد بابت سئو، محتوا، طراحي سايت از آنها سوال كنيد تا با اين موارد بيشتر آشنا شويد مواردي كه مي تواند در تصميم گيري شما تاثير بسيار زيادي داشته باشد.
  4. حتما قبل از اينكه با شركتي قرارداد بابت طراحي فروشگاه اينترنتي و يا كسب و كار خود ببنديد با چند مشاور در اين زمينه مشورت كنيد كه حتما براي شما هزينه بر نيز خواهد بود اما شما مي توانيد با استفاده از تجربيات و راهنمايي هاي مختلف از ضررهاي جبران ناپذير در آينده جلوگيري كنيد سعي كنيد تجربه را بخريد تا اينكه بابت به دست آوردن آن هزينه بيشتري پرداخت كنيد.

اين حداقل مواردي است كه بايد به آنها توجه كنيد و سعي كنيد حداقل 6 ماه براي برنامه ريزي و تحقيقات خود وقت بگذاريد مطمئن باشيد اين زمان جزو كار شماست و مي تواند شمارا چند سال به جلو بيندازد و سعي كنيد هيچ وقت گول حرف هاي طلائي را نخوريد و همه چيز را با واقعيت بسنجيد و قبل از قرارداد نوشتن با هر شركتي با كساني كه سايت هاي آنها را به عنوان نمونه كار به شما معرفي مي كنند صحبت كنيد چراكه بسياري از آنها نمونه كار واقعي آنها نيستند و يا بسياري از آنها مشكلاتي زيادي در كار دارند سعي كنيد مشكلات آن ها را بپرسيد تا شما با آن مشكلات روبه رو نشويد، در آخر از شما مي پرسم ازنظر شما چه سايتي موفق است و اصلا يك سايت خوب چه پارامترهايي بايد داشته باشد باز به شما پيشنهاد مي دهيم به سايت هاي موفق اما كوچك مانند «فروشگاه آنلاين 20 بخر» كه در بالا به شما معرفي كرديم خوب دقت كنيد اگر خواستيد مي توانيد از لينكي كه براي شما قرار داده شده است براي ديدن اين سايت استفاده كنيد به ياد داشته باشيد كه سايت هاي بزرگ مانند ديجي كالا و يا زنبيل الگوي خوبي براي شما محسوب نمي شود چراكه الگو برداري از آنها ميلياردها پول لازم دارد و شمارا به بي راهه مي برند، به ياد داشته باشيد كه سايتي مانند ديجي كالا در سومين سال خود در اولين سرمايه گذاري 20 ميليون دلار در آن سرمايه گذاري شد اين تنها اولين سرمايه اي بود كه به آن تزريق شد شما مي توانيد نگاهي به تاريخ آن داشته باشيد. اميدواريم اين متن توانسته باشد به شما براي راه اندازي فروشگاه انلاين و يا كسب و كار شما كمك كند.

منبع: خبرگزاري اقتصاد آنلاين

نكات مهم براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي

نكات مهم براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار آنلاين را داريد قبل از طراحي فروشگاه آنلاين بهتر است اين متن را خوب بخوانيد احتمالا براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي موفق مي تواند به شما كمك كند.

hn0v_q2.jpg

منبع: eghtesadonline.com

اگر قصد راه اندازي يك فروشگاه آنلاين موفق براي كسب و كار خود را داريد ما به شما نكته هاي مهمي را خواهيم گفت كه مي تواند به شما كمك كند كه شايد شركت هاي طراحي سايت براي اينكه بتوانند پول بيشتري از شما بگيرند آنها را به شما نخواهند گفت شايد تا زماني كه شما در يك عمل انجام شده قرار گيريد بعد از آن شما به يك منبع درآمد خوب براي آنها تبديل مي شويد ما در اينجا سعي مي كنيم مطالب مختلف را براي شما باز كنيم تا در بتوانيد هم تيم فني خود را بهتر انتخاب كنيد و هم در زمان نوشتن قرارداد بدانيد به چه چيزهايي بايد دقت كنيد؛ شايد در ابتداي خواندن اين متن كمي خسته شويد و با خود بگوييد من اين موارد را مي دانم اما از شما مي خواهيم قبل از طراحي و راه اندازي فروشگاه اينترنتي خود براي خواندن اين متن 20 دقيقه وقت بگذاريد چراكه خواندن اين مقدمه براي درك موارد گفته شده در ادامه لازم است اما مطمئن باشيد نكاتي را به شما خواهيم گفت كه مي تواند به شما در يك تصميم گيري درست كمك كند، به ياد داشته باشيد ما نه شركت طراحي سايت هستيم و نه شركت سئو و راه اندازي فروشگاه اينترنتي و كسب و كار شما نه ضرري براي ما دارد و نه سودي فقط سعي داريم نكات مهم براي راه اندازي فروشگاه انلاين را كه ممكن است هركسي به شما نگويد را در اينجا براي شما توضيح دهيم.

امروزه با همه گير شدن هر چه بيشتر اينترنت ما شاهد تغيرات بسيار بزرگي در زمينه هاي مختلف هستيم اما اين تغييرات با سرعتي باور نكردني در حال جلو رفتن مي باشد سرعتي كه تا به امروز بشر آن را تجربه نكرده بود، اين تغييرات تحولات  بسيار زيادي در تمامي زمينه ها در دنيا به وجود آورده كه اگر بخواهيم تنها به قسمت كوچكي از آن اشاره كنيم به وجود آمدن كسب و كارهاي اينترنتي و تاثير آن بر روي فرهنگ خريد مردم دنيا بوده است، كه مزاياي بي شمار آن هم براي خريدار و هم فروشنده باعث سرعت گرفتن بيشتر آن شده است به طوري كه همه مشاغل امروزه به سمت آنلاين شدن در حال تغيير هستند از خريد كالاهاي فيزيكي گرفته تا سفارش غذا، گرفتن تاكسي، ديدن فليم و هر آنچه كه به ذهن شما مي رسد اما دليل بزرگي كه باعث شده اين دسته از كسب و كارهاي اينترنتي به سرعت گسترش پيدا كنند به دليل مزايايي كه براي هر دو طرف ايجاد مي كند كسب و كارهاي فيزيكي چون توان رقابت با آن را ندارند به ناچار در حال تغيير شكل و يا حذف شدن هستند اما در اين ميان ما قصد داريم نگاهي به فروشگاه هاي آنلاين داشته باشيم كه امروزه با سرعتي باور نكردني در حال زياد شدن هستند و ممكن است شما نيز كه در حال خواندن اين مقاله هستيد قصد راه اندازي يك كسب و كار آنلاين براي خود هستيد تا بتوانيد محصولات و يا خدمات خود را در آن عرضه كنيد توجه داشته باشيد از صدها سايت فروشگاهي كه روزانه فقط در كشور ما راه اندازي مي شود شايد يكي از آنها بتواند موفق شود و به سود دهي برسد پس مطمئنا مشكلات خاص خود را دارد كه اگر با آنها آشنا نباشيد و راه حلي براي آنها نداشته باشيد شما نيز نمي توانيد به موفقيت دست پيدا كنيد.

مزاياي اين نوع كسب و كار براي فروشنده

همان طور كه اشاره كرديم يك فروشگاه اينترنتي مي تواند مزاياي بي شماري براي فروشندگان داشته باشد به همين خاطر هم امروزه بسياري از افراد به دنبال راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي براي فروش كالاهاي خود هستند چراكه شما با داشتن يك فروشگاه آنلاين ديگر محدوديت مكاني و زماني نخواهيد داشت يعني خريداران محصول شما در هر جاي كشور و يا دنيا كه باشند به راحتي مي توانند شمارا پيدا كنند و مهم تر از آن اينكه زمان نيز اهميتي ندارد چراكه شما مي توانيد 24 ساعته در دسترس مشتريان خود باشيد و به آنها سرويس دهي كنيد، از طرف ديگر شما هيچ محدوديتي در فضا براي قرار دادن محصولات خود نداريد و هر آنچه كه بخواهيد را مي توانيد براي مشتريان در فروشگاه خود قرار دهيد و از همه مهم تر اينكه هزينه هاي شما در مقايسه با يك فروشگاه فيزيكي بسيار كمتر خواهد بود كه مي تواند براي كاهش قيمت و رقابتي تر به شما كمك كند اين موارد تنها قسمتي از مزاياي آن براي صاحب كسب كار محسوب مي شود.

مزاياي اين نوع كسب و كار براي خريدار

مي توان گفت يك فروشگاه اينترنتي مزاياي بي شماري براي خريداران نيز دارا مي باشد اول از همه در اينجا نيز هيچ محدوديت مكاني و زماني براي مشتري وجود ندارد به همين خاطر مشتري مي تواند در هرجايي كه باشد تنها با يك سرچ ساده محصول مورد نظر خود را در صدها و حتي هزاران سايت پيدا كند و با صرف كمترين زمان محصول مورد نظر خود را در برندها و مدل هاي مختلف مورد بررسي قرار دهد و آنها را با يكديگر مقايسه كند تا بتواند بهترين آن را ازنظر قيمت و خدمات انتخاب كند، در اينجا به دليل اينكه فروشگاه هاي آنلاين هزينه كمتري به نسبت فروشگاه هاي فيزيكي دارند مشتري نيز مي توانند محصول خود را با قيمت بسيار مناسب تر تهيه كنند؛ دقيقا بخاطر همين مزاياي بي شمار است كه خريد و فروش هاي آنلاين به سرعت در حال افزايش است.

فروشگاه هاي اينترنتي به چه سمتي مي روند

همان طور كه گفتيم خريد و فروش اينترنتي مي تواند مزاياي بي شماري براي هر دو طرف داشته باشد به همين دليل نيز در سال هاي اخير كسب و كارهاي آنلاين از فروشگاه هاي فيزيكي پيشه گرفته اند، بسياري از افراد نيز به خاطر اينكه از اين بازار عقب نمانند و بتوانند سهمي از اين بازار بزرگ براي خود كسب كنند اقدام به راه اندازي يك سايت براي كسب و كار خود مي كنند و هيمن موضوع باعث ايجاد رقابتي بسيار سنگين شده است به همين خاطر بسياري از افراد به دلايل مختلفي نمي توانند در اين بازار رقابت كنند و كنار مي روند، امروزه بيشتر سايت ها به سمت تخصصي شدن به پيش مي روند تا بتوانند با تمركز بر روي يك برند و يا محصول آن را با بهترين قيمت و خدمات به مشتريان خود ارائه كنند تا از رقباي خود پيشه بگيرند، در اينجا اگر بخواهيم از يك فروشگاه تخصصي نام ببريم كه توانسته با رعايت موارد مختلف در زمينه كاري خود به موفقيت دست پيدا كند مي توانيم به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش اشاره كنيم كه يك فروشگاه كاملا تخصصي در زمينه لوازم خانگي محسوب مي شود اگر شما وارد اين فروشگاه شويد تنها چند برند مطرح را مشاهد مي كنيد كه هر محصول داراي عكس، فيلم، جدول مشخصات فني و توضيحات كامل آن محصول مي باشد اما چيزي كه در اين فروشگاه جالب است چيدمان و ساختار فني آن است و آن طور كه به نظر مي رسد خود را براي رقابتي سنگين آماده مي كند از مزيت هايي كه اين فروشگاه تخصصي دارد اين است كه خريدار خيلي بهتر مي تواند محصول مورد نظر خود را به صورت كامل مورد بررسي قرار دهد از طرف ديگر چون چنين سايت هايي مانند 20 بخر در يك زمينه تخصصي فعاليت مي كنند مي توانند مشاوه تخصصي به صورت تلفني و يا آنلاين به مشتريان خود ارائه كنند تا بتوانند با مشاوه هاي تخصصي به مشتريان خود براي انتخابي بهتر كمك كنند و چون اين دسته از فروشگاه ها وسعت كمتري ازنظر محصول و يا برند دارند مي توانند محصولات خود را با خدماتي بهتر و قيمت بسيار مناسب تر در اختيار مشتريان خود قرار دهند. در ادامه به شما پيشنهاد مي كنيم حتما نگاهي به فروشگاه 20 بخربزنيد و سعي كنيد به صفحات مختلف آن نگاهي داشته باشيد و بعد برگرديد و با هم ادامه دهيم

احتمالا براي شما سولات بسياري به وجود آمده چراكه اين سايت از نظر ظاهر خيلي معمولي به نظر مي رسد، در اينجا فقط به دو نكته كوچك اشاره مي كنيم و سپس در ادامه بيشتر به آن خواهيم پرداخت، توجه داشته باشيد كه موارد فني بسيار مهم تر از ظاهر سايت است amazon زشت ترين و در اين حال موفق ترين فروشگاه اينترنتي دنيا و يا سايت ديوار يكي از زشت ترين سايت هاي ايران اما موفق ترين در حوضه كاري خود پس ايده، موارد فني و استراتژيك مهم ترين عواملي هستند كه شما را به موفقيت نزديك مي كند، اما اگر برنامه ريزي و استراتژيك خوبي براي كار نداشته باشيد در اوج شكست خواهيد خورد اگر در بالا دقت كرده باشيد گفتيم فروشگاه اينترنتي 20 بخر به نظر مي رسد خود را براي رقابتي سنگين آماده مي كند، دقت داشته باشيد هر چه جلوتر برويد و به موفقيت نزديك تر شويد رقباي شما نيز قدرتمند تر خواهند بود و اگر توان مقابله با آنها را نداشته باشيد با يك حمله كوچك شما را نابود خواهند كرد پس بايد محكم و به آرامي حركت كنيد و براي اهداف خود برنامه ريزي دقيقي داشته باشيد.

 

اشتباه بزرگ در فروشگاه هاي اينترنتي

همان طور كه بر كسي پوشيده نيست فروشگاه اينترنتي ديجي كالا به عنوان موفق ترين و بزرگترين فروشگاه آنلاين در ايران و خاورميانه مي باشد كه توانسته سهم بزرگي از فروش آنلاين را به خود اختصاص دهد اما حال كه سخن از آن شد بايد بگوييم اين فروشگاه سهم بزرگي در فرهنگ خريد آنلاين در كشور ما دارد، اين فروشگاه امروزه به قدري بزرگ است كه به جرئت مي توان گفت چيزي نيست كه به ذهن شما بيايد و نتوانيد آن را در اين سايت پيدا كنيد متاسفانه بسياري از افراد در روياي اينكه بتوانند سايتي مانند ديجي كالا داشته باشند وارد اين بازار شده و سعي مي كنند سايتي مانند آن را طراحي كنند و محصولات بي شماري را در سايت خود قرار مي دهند بدون آنكه متوجه اين باشند كه اين محصولات از كجا و با چه قيمتي قرار است تامين شود، فقط شروع به اضافه كردن محصول در سايت مي كنند و چون نمي توانند با سايت هاي بزرگ و يا تخصصي رقابت كنند خيلي زود حذف مي شوند، اما بسياري از اين افراد نيز تصور مي كنند مي توانند مانند ديجي كالا به يك ماركت پليس بزرگ تبديل شوند تا با دادن پنل به فروشنگان مختلف بتوانند كالاهاي خود را تامين كنند اما كدام فروشنده بزرگ راضي مي شود كالاي خود را در سايت شما قرار دهد فروشگاهي كه نه شناخته شده است و نه فروشي دارد چگونه مي توانيد آنها را قانع كنيد كه محصولات خود را با قيمت مناسب در فروشگاه شما قرار دهند؟ به ياد داشته باشيد شما هيچ گاه نمي توانيد خود را با فروشگاهي مانند ديجي كالا با اين اعتبار و سرمايه مقايسه كنيد پس بهتر است واقع بينانه به آن نگاه كنيد.

اما يكي ديگر از دلايلي كه بسياري از افراد در اين كار شكست مي خورند اين است كه اغلب اين افراد به عنوان يك صاحب فروشگاه و يا حتي تاجر چون يك محصول را به قيمت دست اول در اختيار دارند تصور مي كنند مي توانند با راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي محصولات خود را به صورت مستقيم به مشتريان خود عرضه كنم چون كسي نمي تواند با من ازنظر قيمت رقابت كند اما غالبا بسياري از اين دسته از افراد بدون هيچ گونه اطلاعاتي وارد دنياي كسب و كار اينترنتي مي شوند بدون آنكه چيزي در مورد آن بدانند اما اين دسته نيز خيلي زود شكست مي خورند و فقط سرمايه خود را از دست خواهند داد اما اگر دليل آن را خيلي خلاصه بخواهيم به شما بگوييم اين است كه فقط كافي است يك لحظه خود را جاي مشتري قرار دهيد كه به دنبال خريد يك محصول است، در اينجا شما مطمئنا به عنوان يك خريدار محصول خود را در اينترنت سرچ مي كنيد وهمانطور كه مي دانيد گوگل در هر صفحه 10 فروشگاه را به شما معرفي مي كند شما به عنوان يك خريدار چند تا از اين فروشگاه ها را بررسي مي كنيد؟ سايت شما در نتايج گوگل در كدام صفحه قرار مي گيريد؟ پس شانسي براي ديده شدن نداريد و زماني كه ديده نشويد نمي توانيد محصول خود را به فروش برسانيد.

 بسياري از افراد در اينجا مي گويند كه ما براي اين كار مي توانيم از بهترين شركت براي طراحي فروشگاه اينترنتي خود استفاده مي كنيم اما درجواب اين افراد بازهم به طور خلاصه مي گوييم كه شما براي داشتن يك فروشگاه اينترنتي موفق به چندين گروه مختلف احتياج خواهيد داشت كه طراحي سايت كوچك‌ترين آن بشمار مي رود اگر شما به عنوان صاحب اين كسب و كار دانش كافي براي اين كار نداشته باشيد چطور مي خواهيد گروه هاي خود را انتخاب كنيد و مهم تر از آن چطور مي توانيد يك استراتژيك براي كار خود طراحي كنيد و آنها را با يكديگر هماهنگ كنيد پس به شما پيشنهاد مي كنيم اگر علم و ديد لازم براي اين كار را نداريد وارد اين بازي خطرناك نشويد چون به‌ جز اينكه سرمايه خود را از دست دهيد چيزي به دست نمي آوريد پس بهتر است قبل از هر تصميمي از هر نظر خوب به آن فكر كنيد و بعد شروع كنيد.

اگر همچنان به تصميم خود براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي مصمم هستيد خوشحال هستيم اما براي اينكه در كار خود شكست نخوريد و بتوانيد يك كسب و كار موفق نسبت به سرمايه خود داشته باشيد پس بهتر است با برنامه ريزي درستي بر اساس واقعيت ها داشته باشد ما به شما براي نوشتن اين برنامه كمك مي كنيم.

  1. سرمايه خود را بر اساس واقعيت مشخص كنيد كه مي خواهيد آن را براي سايت خود هزينه كنيد اما توجه داشته باشيد كه دفتر و وسايل دفتر مانند ميز، كامپيوتر و غيره جزو سرمايه شما محسوب نمي شود و اگر اين ها را نداريد مبلغ مورد نياز براي خريد وسايل را مشخص كنيد و از سرمايه اي كه در حال حاضر داريد كم كنيد و سرمايه اي كه براي طراحي و نگهداري سايت مي ماند را مشخص كنيد.
  2. به ياد داشته باشيد كاري كه در آن قصد داريد وارد شويد يك كار بلند مدت و زمان بر است شما براي اينكه بتوانيد سايت خود را به درآمد برسانيد حداقل بين 1.5 تا 2 سال به زمان احتياج داريد پس هزينه هاي خود را بابت اجاره، پول سرور، محتوا و سئو كه در اين مدت بايد هزينه كنيد را محاسبه كنيد و كنار بگذاريد، دقت داشته باشيد كه اگر مي خواهيد در اين كار موفق باشيد شما بايد همه چيز را ماكسيموم حالت در نظر بگيريد بسياري از افراد شايد مي توانستند يك فروشگاه موفق داشته باشند اما به دليل محاسبات اشتباه مجبور شده اند كه كار خود را نيمه راه رها دقيقا زماني كه كار آن ها در حال به ثمر نشستن بود و اگر مي توانستند 6 ماه بيشتر طاقت بياورند شايد همه چيز براي آنها طوري ديگر رقم مي خورد.
  3. بعد از آن حتما با افرادي كه صاحب يك سايت و يا يك فروشگاه اينترنتي هستند و در اين راه تجربه دارند را پيدا كنيدو با آنها مشورت كنيد و از آنها بابت سختي هاي كار و هزينه هايي كه دارند سوال كنيد چراكه وقتي وارد اين كار مي شويد آنقدر موارد و هزينه هاي مختلف وجود دارد كه فقط در طول كار با آنها آشنا مي شويد به همين خاطر سعي كنيد بابت سئو، محتوا، طراحي سايت از آنها سوال كنيد تا با اين موارد بيشتر آشنا شويد مواردي كه مي تواند در تصميم گيري شما تاثير بسيار زيادي داشته باشد.
  4. حتما قبل از اينكه با شركتي قرارداد بابت طراحي فروشگاه اينترنتي و يا كسب و كار خود ببنديد با چند مشاور در اين زمينه مشورت كنيد كه حتما براي شما هزينه بر نيز خواهد بود اما شما مي توانيد با استفاده از تجربيات و راهنمايي هاي مختلف از ضررهاي جبران ناپذير در آينده جلوگيري كنيد سعي كنيد تجربه را بخريد تا اينكه بابت به دست آوردن آن هزينه بيشتري پرداخت كنيد.

اين حداقل مواردي است كه بايد به آنها توجه كنيد و سعي كنيد حداقل 6 ماه براي برنامه ريزي و تحقيقات خود وقت بگذاريد مطمئن باشيد اين زمان جزو كار شماست و مي تواند شمارا چند سال به جلو بيندازد و سعي كنيد هيچ وقت گول حرف هاي طلائي را نخوريد و همه چيز را با واقعيت بسنجيد و قبل از قرارداد نوشتن با هر شركتي با كساني كه سايت هاي آنها را به عنوان نمونه كار به شما معرفي مي كنند صحبت كنيد چراكه بسياري از آنها نمونه كار واقعي آنها نيستند و يا بسياري از آنها مشكلاتي زيادي در كار دارند سعي كنيد مشكلات آن ها را بپرسيد تا شما با آن مشكلات روبه رو نشويد، در آخر از شما مي پرسم ازنظر شما چه سايتي موفق است و اصلا يك سايت خوب چه پارامترهايي بايد داشته باشد باز به شما پيشنهاد مي دهيم به سايت هاي موفق اما كوچك مانند «فروشگاه آنلاين 20 بخر» كه در بالا به شما معرفي كرديم خوب دقت كنيد اگر خواستيد مي توانيد از لينكي كه براي شما قرار داده شده است براي ديدن اين سايت استفاده كنيد به ياد داشته باشيد كه سايت هاي بزرگ مانند ديجي كالا و يا زنبيل الگوي خوبي براي شما محسوب نمي شود چراكه الگو برداري از آنها ميلياردها پول لازم دارد و شمارا به بي راهه مي برند، به ياد داشته باشيد كه سايتي مانند ديجي كالا در سومين سال خود در اولين سرمايه گذاري 20 ميليون دلار در آن سرمايه گذاري شد اين تنها اولين سرمايه اي بود كه به آن تزريق شد شما مي توانيد نگاهي به تاريخ آن داشته باشيد. اميدواريم اين متن توانسته باشد به شما براي راه اندازي فروشگاه انلاين و يا كسب و كار شما كمك كند.

منبع: خبرگزاري اقتصاد آنلاين

گربه بمبئي و ميزان سازگاري

گربه بمبئي و ميزان سازگاري

h312_t2.jpg

گربه بمبئي يك گربه باهوش است كه علاقه زيادي به بازي كردن و جنب و جوش دارد  و مي تواند استعداد هاي خود را در كنار خانواده‌اي كه مايل به آموزش ترفندها و انجام بازي هاي تعاملي هستند، شكوفا كند.

مشخصات نژادي

رفتار محبت آميز با خانواده: خوب

برخي از نژاد گربه ها معمولا مستقل هستند حتي اگر از زمان بچگي توسط يك شخص خاص بزرگ شوند. ديگر نژاد ها به صورت خيلي صميمي با يك شخص خاص پيوند مي خورند و نسبت به ساير اشخاص بي تفاوت هستند. نژاد تنها عاملي نيست كه بر ميزان عاطفه تاثير مي گذارد. به طور كلي گربه هايي كه در خانه ها با انسان ها بزرگ شده اند راحت تر پيوند مي خورند و مي توانند بهتر ارتباط برقرار كنند.

 

ميزان ريزش مو: كم

اگر قصد داريد خانه خود را با يك گربه شريك شويد، ابتدا بايد با ريزش موهاي گربه در محيط خانه كنار بياييد. با اين حال ميزان ريزش مو در نژاد هاي مختلف متفاوت خواهد بود. اگر اهل تميزي و نظافت بيش از حد هستيد بهتر است يك نژاد را انتخاب كنيد كه ريزش موي كمتري داشته باشد.

 

سلامت عمومي: خوب

به دليل شيوه هاي نامناسب پرورش، برخي از نژاد ها مستعد ابتلا به يكسري مشكلات بهداشتي ژنتيكي هستند. اين بدان معنا نيست كه تمام گربه ها از يك نژاد به اين بيماري يا بيماري ها مبتلا مي شوند؛ يعني آنها در معرض خطر بيشتري قرار دارند. اگر تمايل داريد گربه‌ي خاصي از يك نژاد را نگهداري كنيد بهتر است با مشكلات ژنتيكي و بيماري هاي مربوط به آن نژاد آگاهي داشته باشيد.

 

پتانسيل بازيگوشي: زياد

برخي از گربه ها همانند بچگي هاي خود پر از انرژي و بازيگوشي هستند، در حالي كه برخي ديگر جدي تر و آرام تر هستند.

تمايل به سرو صدا كردن: معمولي

برخي از نژاد ها بيشتر از بقيه سرو صدا ايجاد مي كنند. هنگام انتخاب نژاد در مورد نوع صدا و ميزان سر و صداي گربه خوب فكر كنيد تا در آينده به مشكل نخوريد.

 

رفتار دوستانه با كودكان: خوب

تحمل كودكان به اندازي كافي مي تواند مناسب باشد كه بتوانيد يك گربه يا حيوان خانگي را براي نگهداري انتخاب كنيد. داشتن يك نگرش مثبت نسبت به دويدن كودكان و ايجاد سرو صدا توسط جوانان مي تواند يك نوع رفتار دوستانه و محبت آميز با كودكان در نظر گرفته شود. براي ساير نژاد گربه ها مي توان گفت كه با توجه به شخصيت و زندگي گذشته خود ميزان صميميت و رفتار دوستانه آنها با كودكان متفاوت خواهد بود.

 

نظافت آسان: خوب

برخي از نژاد ها به نظافت خيلي كمي نياز دارند و برخلاف آنها براي رعايت نظافت برخي گربه هاي ديگر بايد مدام موهاي آنها را شانه بزنيد. در نظر بگيريد كه آيا وقت و حوصله كافي براي نگهداري و نظافت گربه هايي با ميزان نظافت روزانه بالا داريد يا خير؟

ميزان هوش: زياد

برخي از نژاد هاي گربه از ديگر نژاد ها باهوش تر هستند. ولي مي توان گفت كه تمام گربه ها اگر به شيوه‌اي مناسب با نژاد آنها از راه هايي تحريك ذهني شوند، مي توانند كار سخت خود درا به خوبي انجام دهند. اسباب بازي هاي تعاملي و خلاقانه، يك روش بسيار مناسب با تاثيرگذاري بالا انجام يك تمرين هوشمندانه توسط ساير گربه ها است.

 

رفتار دوستانه با حيوانات خانگي ديگر: خوب

دوستي با انسان ها يك چيز متفاوت از دوستي با ساير حيوانات خانگي ديگر است. برخي از گربه ها نسبت به گربه هاي ديگر بيشتر تمايل به رفتار دوستانه با حيوانات خانگي ديگر خواهند داشت.

اندازه: متوسط با نرهايي با وزن 3 تا 5 كيلوگرم و ماده ها با وزن 2 تا 4 كيلوگرم

پوشش خارجي: با پوشش خارجي كوتاه

رنگ: رنگ مشكي

طول زندگي: 12 تا 16 سال

اطلاعات بيشتر درباره اين نژاد

تاريخچه

پرورش دهندگان گربه طي آزمايشهاي بسيار زيادي، نژاد هاي متمايز جديدي با تكيه بر جهش هاي ژنتيكي طبيعي و عبور از نژاد ها براي رسيدن به يك ظاهر، رنگ و الگوي جديد ايجاد مي كنند. گربه بمبئي، كه با توجه به نام عجيب و غريب يكي از بندر هاي هندوستان نام گذاري شده است، از تلاقي هاي بين نژاد برمه و سياه آمريكايي ايجاد شده است تا شبيه به نژاد پلنگ سياه باشد. پرورش دهنده حيوانات به نام نيكي هورنر از لوئيزويل كنتاكي، اعتبار خود را براي ساخت و گسترش گربه نژاد بمبئي در سال 1950 بدست آورد. هدف هورنر ايجاد يك گربه سياه و براق با بدن قوي و خلق و خوي دوستانه بود. در سال 1978، انجمن هواداران گربه ها نژاد بمبئي را به رسميت شناخت. امروزه اين نژاد توسط تمام انجمن هاي گربه ها شناخته مي شود.

شخصيت

گربه بمبئي، بسيار پر جنب و جوش و دوست داشتي است كه به انسان ها علاقه زيادي دارد؛ همچنين مي توان گفت با بسياري از محيط ها و سبك هاي زندگي سازگار است. طبيعت آرام اين گربه، او را به يك نوع و نژاد عالي براي نگهداري در آپارتمان تبديل مي كند و زندگي با ساير حيوانات خانگي را دوست دارد، اگر چه قطعا در اين فكر بسر مي برد كه حيوان برتر باشد. هميشه بايد انتظار داشته باشيد كه گربه بمبئي را در قسمت هاي گرم خانه پيدا كنيد. بيشتر اين گربه ها با صدايي متفاوت و بلند با خانواده خود ارتباط برقرار مي كنند. اغلب گربه هاي بمبئي در بازي هاي واكشي (رفتن و آوردن) خوب هستند و بعضي از آنها ياد گرفته اند كه در مكان هاي ليز و چسبناك راه بروند. او يك گربه باهوش است كه علاقه زيادي به بازي كردن دارد و مي تواند توسط خانواده فعال خود و آموزش يكسري ترفند ها شكوفا شود.

سلامتي

هم گربه هاي با اصل و نصب كه اجداد قديمي دارند و هم گربه هايي كه به صورت تركيبي از نژاد هاي ديگر ساخته شده اند، از بروز مشكلات بهداشتي متنوعي برخوردار هستند كه ممكن است به صورت ژنتيكي به آن مبتلا شده باشند. بمبئي ها به طور كلي سالم هستند، اگر چه يكي از بيماريهاي ژنتيكي كه در برمه ها ديده شده است در بمبئي ها هم مشاهده شده است. اين بيماري نقص جمجمه‌ا‌ي نام دارد.

گاهي اوقات با عنوان نقص سر نژاد برمه، ناهنجاري هاي مربوط به استخوان صورت كه در بچه گربه هاي تازه متولد شده ديده شده است، مشاهده مي شوند. اين بچه گربه ها در حال بازسازي و درمان شدن هستند، بنابر اين افرادي كه بچه گربه هاي بمبئي خريداري مي كنند با اين مشكل رو به رو نخواهند شد؛ وليكن پرورش دهندگان بايد به دقت بر روي نژاد ها و ژن ها مطالعه كنند تا مطمئن شوند ژن هايي كه پرورش مي دهند مشكل خاصي نخواهند داشت.

 

مراقبت

پوشش خارجي كوتاه و براق گربه بمبئي را مي توان به سادگي با استفاده از حركت دست و يا با استفاده از مسواك براي جمع كردن و برداشتن موهاي مرده يا جلوگيري از توزيع روغن هاي پوستي، به بهترين وجه ممكن تميز كرد. بردن به حمام براي اين نژاد بسيار ضروري است. دندان ها را مسواك بزنيد تا از بيماري هاي پريودنتال جلوگيري كنيد. مسواك زدن روزانه بهترين است ولي مسواك هفتكي مي تواند بهتر است مسواك نزدن باشد. گوشه هاي چشم بمبئي را با استفاده از يك پارچه نرم و مرطوب پاك كنيد تا هرگونه ترشح از بين برود. براي هر چشم از ناحيه جداگانه‌اي از پارچه استفاده كنيد تا خطر ابتدا شدن به عفونت هاي چشمي را كاهش دهيد. گوش ها را به صورت هفتگي چك كنيد. اگر كثيف به نظر رسيد مي توانيد با استفاده از يك پارچه نرم و تميز و مقداري از محلول سركه، سدر و آب آن ها را تميز كنيد.

محل زندگي آنها را بسيار تميز نگه داريد. گربه هاي بمبئي مانند ساير نژاد ها بر روي بهداشت و نظافت مكان زندگي خود حساس هستند. اگر مي خواهيد براي محافظت از بمبئي خود از برخورد ساير حيوانات و حمله سگ ها يا ساير خطرات، آنها را داخل منزل نگهداري كنيد گزينه‌ي مناسبي را انتخاب كرده ايد.

پوشش خارجي و نظافت

گربه بمبئي به غير از پوشش خارجي مشكي و دراماتيك خود ظاهري شبيه به برمه دارد، وليكن مي توان تفاوت هايي مانند بدن بزرگ تر و پاهاي بلند تر را در ساختار جسماني آنها مشاهده كرد. او يك سر گرد با گوش هاي متوسط دارد كه از هم فاصله دارند. چشم هايش به رنگ طلا يا مس هستند و يك دم صاف با طول متوسط در ساختار جسماني آن مشاهده مي شود.

 

 

 

 

 

منبع:   فارسي پت