خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

«يه عطر مردانه با پخش بوي بالا ميخام »

اين سوالي هستش كه اغلب آقايون از ما ميپرسن. پخش بويي عالي مهمترين عامل جذابيت عطر است و شديدا مورد توجه جنس مخالف قرار ميگيرد. نميدونم براي شما اتفاق افتاده يا نه ولي بعضي وقتها دنبالت تا ته خيابون هستن تا بدونن عطرت چيه يا حتي اتفاق افتاده وقتي تو ماشينم ميپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو. معمولا” در انتخاب عطر، رايحه و كيفيت آن حرف اول را مي‌زند و دو گزينه ماندگاري و پخش بو از ملاكهاي اصلي انتخاب عطر هستند. برخي افراد تنها معيار كيفيت عطر را ماندگاري بوي آن در نظر مي‌گيرند، در حالي كه عوامل ديگري نيز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنكه آقايون از نت چرم و تلفيق آن با ساير نت ها لذت ميبرند معمولا در يك ادكلن مردانه شاخص اينها ديده ميشن براي مثال كريد اونتوس كه چرمي و وتيوري است و يا ديور هوم اينتنس كه چرمي زنبقي است.

پخش بو يا سيلاج (sillage) در واقع قدرت پراكندگي يك عطر و پر كردن فضاي يك اتاق است.

در يك كلام ردپاي عطر 

پخش بو يا سيلاج (sillage)

در ادامه برخي عطرهاي مردانه كه پخش بوي عالي دارند را به شما معرفي مي‌كنيم. اين ليست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تكميل ميشود.

خريد ادكلن مردانه با سيلاج عالي:

عطر مردانه آمواج اينترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوي عالي

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

آمواژ يك برند عماني است كه بيشتر در تلاش است عطرهاي عربي را با سبك اروپايي ارائه دهد. يكي از خصوصيات عطرهاي آن، پخش بوي بالا مي‌باشد. در ميان عطرهاي اين برند اينترلود بالاترين پخش بو را دارد. اين عطر مردانه در سال ???? توسط Pierre Negrin  طراحي و به بازار عرضه شده است. آمواژ اينترلود مردانه عطري است گرم، شيرين و در عين حال تلخ و دودي كه شروعي قدرتمند و پيچيده از رايحه هاي تلخ بخور با حسي دودي و رايحه كاملا مشخص فلفل دارد كه با گرما و شيريني قدرتمندي از كهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتي دارچيني، گرم و تلخ و شيرين پيدا ميكند كه بسيار جذاب و دوست داشتني است. آمواژ اينترلود مردانه پخش بو و ماندگاري بسيار بالايي دارد و تنها در فصول سرد سال بايد مورد استفاده قرار بگيرد.

عطر مردانه بلك افغان-Black Afgano با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

اين عطر يكي از شناخته شده ترين عطرها در ايران با پخش بوي بالا است. عود، روايح گياهان دارويي و صمغها حسي سياه ، مرموز و مخوف به اين عطر ميدهد. اين عطر در سال ???? توسط آلساندرو گوالتيري طراحي و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلك افگانو عطري است بسيار سنگين، گرم و تاريك كه شروعي قدرتمند از رايحه سبز، نيمه شيرين و تاريك برگ شاهدانه و رايحه چوبها تركيب با قهوه دارد كه حسي سنگين و بسيار با وقار دارند. با گذر زمان حس سبز از بين رفته و عطر گرمتر ميشود و رايحه چوب عود و بخور نيز به تركيب عطر اضافه ميگردند. رايحه مياني و پايه عطر رايحه اي تلخ و شيرين، گرم، چوبي، عودي و بسيار سنگين ميباشد كه حسي بسيار شكيل به مصرف كننده انتقال ميدهد. ناسوماتو بلك افگانو پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بينظيري جهت مصرف رسمي در فصلهاي پاييز و زمستان ميباشد. 

ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus با پخش بوي عالي

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر ادكلن مردانه كريد اونتوس-Creed Aventus عطري است با رايحه خنك و تلخ. اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر كريد اونتوس عطري است مردانه و بسيار جذاب. محبوب‌ترين و پر فروش ترين محصول برند گران قيمت كريد، در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را به زيبايي هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوكس عجيب و غريب اونتوس مردانه جادويي است كه همگان را به سمت خويش ميكشد. عطر اونتوس مردانه بي شك يكي از موفق ترين عطرهاي همه دوران هاست. عطري است بسيار جذاب كه سريعا مورد توجه خانمها قرار ميگيرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاري مناسبي دارد و مخصوص آقايان جوان و ميانسال لوكس پسند است.

اين عطر جديد در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگي امپراطور ناپلئون به زيبايي هر چه تمامتر در قالبي سلطنتي و كاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوكس عجيب و غريب درون اين شيشه جادويي همگان را به سمت خويش مي كشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خيره كننده اي را با خود به يدك مي كشد .

ادكلن مردانه امبر استار زرجف- Amber Star Xerjoff با پخش بوي بالا

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

اين عطر مردانه با رايحه شرقي، چوبي، ادويه اي و شيرين است كه پخش بو و ماندگاري عالي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده است. در اين عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ايجاد حس كهربايي مانند شده است.

عطر مردانه جووي پرايوت ليبل– Private Label Jovoy با پخش بوي بالا

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

اين عطر رايحه اي بسيار خشك و تيز از چرم و حس كاغذي پاپيروس دارد. اين ادكلن مردانه در سال ???? توسط برند جووي عرضه شده است.جووي پرايوت ليبل عطري است تلخ و رسمي بر پايه رايحه گياهان معطر و چرم. رايحه ابتدايي عطر با بوي تلخ و گياهي خس خس و نعناي هندي آغاز ميشود كه حسي تند و تيز، رسمي و كمي سبز دارند و حضور رايحه مشك و چرم باعث ايجاد تلخي بيشتري در عطر ميگردد. با گذر زمان تغييرات كمي صورت گرفته و مشك قويتر و كمي شيرين ميشود و همزمان چرم نيز بيشر از ابتدا خودنمايي ميكند كه تغييرات حاصله باعث ايجاد رايحه اي چوبي، چرمي و كمي شيرين و مُشكي ميگردد. جووي پرايوت ليبل پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي جهت مصرف رسمي در فصول پاييز و زمستان ميباشد.

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوي بالا

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

جووي اينسيدنت ديپلماتيك عطري است با كيفيت بر پايه رايحه گياهان و چوبها. رايحه ابتدايي عطر با بوي تند و تيز و كمي تلخ از تركيب رايحه نعناي هندي و خس خس آغاز ميشود كه حس شيرين و نيمه شادابي از مركبات نيز با آنها تركيب شده است. با گذر زمان رايحه مركباتي بسرعت محو شده و رايحه نعناي هندي و خس خس قويتر ميگردند كه حسي گياهي و همزمان تلخ و چوبي مانند را بوجود مي آورند. جووي اينسيدنت ديپلماتيك پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي براي مصرف روزانه يا رسمي در فصلهاي بهار و پاييز ميباشد.

خريد ادكلن مردانه توباكو وانيل-Tobacco Vanille Tom Ford 

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

اين ادكلن، يك ادكلن شرقي وانيلي از برند تام فورد است كه تركيبي از رايحه وانيل و تنباكو مي‌باشد. همانطور كه از اسم آن مشخص است بسيار شيرين بوده و پخش بوي بالايي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده و از ادكلن‌هاي بسيار موفق تام فورد بوده است. در ايران نيز اين عطر شناخته شده و طرفداران زيادي دارد.

ادكلن ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوي عالي

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

تيزيانا ترنزي اوريون عطري است عامه پسند و خوشبو كه شروعي شيرين و شاداب از رايحه ميوه آناناس دارد كه حضور رايحه غان و بخور در كنارش حسي تلخ، چوبي و كمي دودي مانند را ايجاد ميكنند. با گذر زمان رايحه غان قويتر شده و حس چوبي قويتري را ايجاد ميكند كه باعث تلخ تر شدن و رسمي تر شدن رايحه ميگردد اما همزمان رايحه شيرين و شاداب آناناس اين تلخي را بخوبي مهار و كنترل مينمايد. تيزيانا ترنزي اورايون پخش بو و ماندگاري مناسبي دارد و به استثناي تابستان در باقي فصول سال بصورت روزانه يا رسمي قابل استفاده است.

عطر مردانه ممو آفريكن لدر-Memo African Leather با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather عطري است گرم و تند.اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather،با رايحه گرمي كه دارد براي روزهاي سرد زمستاني گزينه مناسبي مي باشد.رايحه اوليه: زعفران، ليمو ترش، گل شمعداني   رايحه مياني: هل سبز، زيره سبز    رايحه پايه: چرم ، نعنا هندي، عود، وتيور

منبع: https://liliome.ir

ديابت و تلخي دهان

ديابت و تلخي دهان

طعم و مزه حسي پيچيده‌اند، كه مي‌توانند تحت تاثير بسياري از عوامل قرار گيرند، هنگامي كه اين طعم براي مدت طولاني در دهان ادامه يابد، مي‌تواند براي فرد ايجاد نگراني كند. درمان طعم تلخ مداوم دهان شامل درمان هرگونه بيماري زمينه‌اي است، در ادامه قصد داريم به” ديابت و تلخي دهان”و مشكل “بوي دهان افراد ديابتي” بپردازيم، با ما همراه شويد.

 

علائم ديابت در دهان

علائم ديابت نوع ? شامل كاهش وزن بدون دليل، احساس تشنگي شديد، ادرار بيش از حد و خستگي مفرط است. اما اگر طعم ناخوشايندي در دهان ايجاد شود مي‌تواند نشان‌دهنده‌ي? خطر افزايش قند خون باشد. آيا تلخي دهان مي‌تواند دليل ابتلا به ديابت باشد؟

 

 

a1_horj.jpg

 

دهان تلخ

ديابت يك بيماري شايع است و به دليل عدم توليد كافي هورمون انسولين در بدن و يا عدم توانايي بدن در استفاده از انسولين موجود، رخ مي‌دهد، اگر براي مدت طولاني در دهان طعم نامطبوع احساس شود، ممكن است خطر ابتلا به ديابت وجود داشته باشد.

 

 

بوي دهان افراد ديابتي

برخي از بيماران ديابتي ممكن است به طور منظم طعم تلخي در دهان خود داشته باشند. اين طعم مي‌تواند ناشي از برفك دهاني باشد، كه افراد ديابتي را بيش از ديگران تحت تأثير قرار مي‌دهد.

 

سطح بالاي قند خون در دهان شرايط مناسبي براي رشد مخمر فراهم مي كند و منجر به عفونت مي‌شود كه به عنوان برفك شناخته مي‌شود. برفك يك عفونت مخمري است كه تمايل به تحت تاثير قرار‌دادن مناطق گرم و مرطوب بدن مانند واژن، آلت تناسلي مرد، دهان و بعضي از مناطق پوست دارد. دليل رخ داد بيشتر برفك در افراد ديابتي اين است كه سطح بالاي قند و سيستم ايمني ضعيف بدن باعث ايجاد شرايط مناسبي براي رشد مخمرها مي‌شود.

 

علائم برفك دهاني شامل:

 

طعم ناخوشايند يا تلخ در دهان

قرمزي يا خونريزي داخل دهان

ترك در گوشه لب ها

ضايعات كرمي و سفيد رنگ در دهان

گلو درد

 

 

تاثير تلخي دهان بر ديابت

 

بوي بد دهان و قند خون

بوي بد دهان مرتبط به ديابت دو دليل اصلي دارد: بيماري پريودنتال(بيماري‌هاي لثه) و مقادير بالاي كتون در خون.

 

بيماري‌هاي پريودنتال

بيماري‌هاي پريودنتال، بيماري‌هاي لثه نيز ناميده مي‌شوند. دراين التهاب، باكتري‌ها به بافت‌ها و استخوان‌هايي كه دندان‌ها را پشتيباني مي‌كنند حمله مي‌كنند. التهاب ايجاد شده مي‌تواند بر متابوليسم تأثير بگذارد و قند خون را افزايش دهد، كه باعث تشديد علائم ديابت مي‌شود. بيماري‌هاي لثه همچنين مي‌توانند مشكلات بيشتري علاوه بر مشكلات دهان براي افراد ديابتي ايجاد كنند.

 

بيماري‌هاي قلبي و سكته مغزي، كه مي‌تواند از عوارض ديابت باشد، نيز با بيماري پريودنتال كه باعث افزايش متابوليسم و قند خون مي‌شود ارتباط دارد.

 

ديابت به عروق خوني آسيب وارد مي‌كند، جريان خون را در سراسر بدن، از جمله لثه‌ها مي‌تواند كاهش دهد. اگر لثه و دندان خون كافي را دريافت نكنند، ممكن است ضعيف شده و مستعد ابتلا به عفونت شوند.

 

ديابت همچنين مي‌تواند سطح گلوكز را در دهان افزايش دهد و باعث رشد باكتري‌ها، عفونت و بوي بد دهان شود. وقتي قند خون زياد باشد، مبارزه با عفونت براي بدن سخت مي‌شود.

 

 

 

تلخي دهان

 

اگر فردي كه ديابت دارد به بيماري پريودنتال(بيماري‌هاي لثه) مبتلا شود، احتمالا شدت آن بيشتر از حالت عادي است و مدت زماني كه طول مي‌كشد تا بهبود يابد نيز نسبت به فرد بدون ديابت بيشتر است.

 

بوي بد دهان علامت شايع بيماري پريودنتال است. علائم ديگر عبارتند از:

 

لثه‌هاي قرمز يا حساس

خونريزي لثه

دندان‌هاي حساس

عقب رفتن لثه‌ها

شما مي توانيد براي دريافت مقالات بيشتر و پر اهميت تر در اين زمينه به سايت نوشدارو مراجعه نمائيد.

 

كتون‌ها

هنگامي كه بدن قادر به توليد انسولين نيست، سلول‌ هاي گلوكز مورد نياز سوخت و ساز را دريافت نمي‌كنند. براي جبران خسارت، بدن بايد به سراغ راه‌حل جايگزين چربي سوزي برود. چربي سوزي به جاي مصرف قند باعث توليد كتون مي‌شود كه در خون و ادرار تجمع مي‌يابد. سطح بالاي كتون اغلب باعث بوي بد استون در دهان مي‌شود. هنگامي كه كتون‌ها به سطح ناامن برسند، فرد در معرض خطر بيماري به نام كتواسيدوز ديابتي(DKA) قرار‌مي‌گيرد.

 

علائم كتواسيدوز ديابتي شامل موارد زير است:

 

نفس بوي شيرين و ميوه‌اي مي‌دهد.

تكرر ادرار بيش از حد طبيعي

درد شكم، حالت تهوع يا استفراغ

سطح بالاي گلوكز خون

تنگي نفس يا دشواري در تنفس

گيجي

 

كتواسيدوز ديابتي يك بيماري بسيار خطرناك است و بيشتر در افرادي كه ديابت نوع ? دارند و قند خون آنها به دلايل مختلف، كنترل نمي‌شود، رخ مي‌دهد.

 

تلخي دهان بيمار قند خوني

تلخي و بوي بد دهان مي‌تواند نشانه‌اي از افزايش قند خون افراد باشد، كه لازم است حتما مورد توجه قرار گيرد. “ديابت و تلخي دهان” را مي‌توان با رعايت نكات بهداشتي، تغذيه‌اي تحت كنترل درآورد.

 

برخي از نكات بهداشتي كه بايد رعايت شوند:

 

دندان‌ها را حداقل دو بار در روز مسواك بزنيد.

به طور روزانه از نخ دندان استفاده كنيد.

همواره آب همراه خود داشته باشيد، به طور مكرر بنوشيد و دهان خود را مرطوب نگه داريد تا دهان دچار خشكي نشود‌.

قند خون خود را در محدوده‌ي تعيين شده توسط پزشك نگه داريد.

مراجعه به دندانپزشك را فراموش نكنيد

از آدامس‌هاي بدون قند استفاده كنيد تا از بوي بد دهان جلوگيري كند و قند خون را نيز بالا نبرد.

مصرف سيگار و مشروبات الكلي را ترك كنيد(حتي اگر به ديابت مبتلا نيستيد براي حفظ سلامتي و داشتن عمري طولاني‌تر لازم است حتما سيگار كشيدن را ترك كنيد)

 

 

 

اگر با وجود رعايت تمام نكات بهداشتي همچنان دهان بوي بد استون را مي‌دهد، قند خون را چك كند در صورتي كه سطح قند خون بالاتر از ??? ميلي‌گرم در دسي‌ليتر بود، لازم است سطح كتون نيز بررسي شود، كه براي اين كار بايد آزمايش ادرار بدهيد.

 

كلام آخر

 

دلايل بسياري براي بوي بد دهان وجود دارد كه براي برطرف شدن آن نياز است، دليل آن و احتمالا بيماري زمينه‌اي آن را پيدا و درمان كنيد، در تشخيص بيماري خطرناك ديابت توجه به علائم جزئي بسيار حائز اهميت است و مي‌توان با تشخيص به موقع و زودهنگام از آسيب‌ بيشتر به بدن جلوگيري كرد.

 

چكاپ مداوم قند خون و فشار خون، رژيم غذايي مناسب، انجام فعاليت‌هاي ورزش متناسب با ويژگي‌هاي فردي و در نهايت در پيش گرفتن سبك زندگي سالم مي‌تواند از ابتلا به طيف وسيعي از بيماري‌ها جلوگيري كند.

منبع: نوشدارو

اگر ماشين در سفر خراب شد چه كار كنيم؟

اگر ماشين در سفر خراب شد چه كار كنيم؟

خرابي خودرو در جاده مشكلي است كه از هميشه بوده بوده و براي خيلي از ما پيش آمده بوده و در جاده هايي كه رفت و آمد مي كنيم گاها شاهد خرابي خودرو ها هستيم. اغلب خودرو هايي كه در جاده ها خراب مي شوند خودرو هاي فرسوده مي باشند كه توانايي چنداني براي مسير هاي طولاني ندارند و در مسير دچار مشكل مي شوند.

مطمئنا تنها راه پيشگيري از خرابي خودرو در جاده اين است كه قبل از اقدام به سفر ماشين را توسط يك متخصص چك كرده و در صورت سالم بودن ماشين سفر را آغاز كنيم تا در حين سفر دچار چنين مشكلاتي نشويم. گاهي با وجود اينكه چك و نظارت بر خودرو قبل از سفر انجام مي شود ولي باز هم در طول مسير سفر اين مشكل بوجود مي آيد، در اين زمان راننده و سر نشينان بايد خونسردي خود را حفظ كرده، به كنار جاده بروند تا خطر يا حادثه اي رخ ندهد.

بعضي مواقع ايراد پيش آمده چندان جدي نيست و خود راننده هم اگر كمي تعميرات بلد باشد، مي تواند مشكل را بر طرف كند و به مسير خود ادامه دهد ولي هميشه هم اينطور نيست و مشكل مي تواند بزرگتر باشد و فقط يك متخصص تعميرات خودرو مي تواند آن را عيب يابي و بر طرف كند. رانندگان بايد هميشه آمادگي هاي لازم را داشته باشند، چون بعضي مواقع علاوه بر خودرو هاي فرسوده، ماشين هاي ظاهرا بدون مشكل هم با اين قضيه مواجه مي شوند.

وقتي خرابي پيش مي آيد راه درست اين است كه ماشين را به كنار جاده هدايت كرد ولي گاها مشكل ماشين تا حدي شديد است كه خودرو در وسط جاده يكدفعه خاموش شده و متوقف مي شود، در صورت بروز چنين مشكلي براي حفظ ايمني، بايد از كسي كمك خواسته تا با هل دادن خودرو به جاي امن از حادثه پيشگيري كرد. بعد از منتقل شدن به كنار جاده سريعا بايد با يك جرثقيل خودروبر تماس گرفت.

علل بعضي خرابي هاي خودرو چيست ؟

بعضي خرابي ها به راحتي و حتي با يك تماس تلفني و پرسش از يك تعمير كار قابل حل مي باشند ولي در مواقعي هم وجود چندين مشكل و خرابي باعث مي شود كه مسئله جدي تر شود و فقط يك تعمير كار حرفه اي از پس مشكل بر بيايد. در اينصورت تماس با امداد خودرو هاي جاده اي كه آماده خدمت رساني در هر نقطه اي مي باشند ضرورت دارد و آن ها سريعا خود را به محل مي رسانند و مشكل خودرو اگر قابل حل و تعمير پذير باشد آن را انجام مي دهند.

گاهي مشكلات و خرابي خودرو در جاده آنچنان پيچيده بوده و نياز به ادوات بيشتري دارد كه امداد خودرو هم نمي تواند تعمير را در همان جاده انجام دهد، در اينصورت با تماس با خودروبر و درخواست كمك از آن ها خودروي شما به محل مورد نظر منتقل مي شو.د و مي توانيد آن را به يك تعميرگاه مجهز برسانيد و مشكل خودرو را رفع نماييد. پس هميشه در مسافرت ها شماره خودروبر پارس ( https://khodrobarpars.ir/ ) را به همراه داشته باشيد در در سريع ترين زمان ممكن خودروي شما را به تعميرگاه موردنظر منتقل كنند.

 

انواع كابل دوربين مدار بسته

 

انواع كابل دوربين مدار بسته

يكي از بخش هاي مهم در سيستم هاي نظارت تصويري كه بايد به آن توجه ويژه داشته باشيم ، كابل دوربين مداربسته  است .عدم انتخاب كابل تصوير و برق مناسب مي تواند به سيستم نظارتي آسيب زده يا مانع از عملكرد صحيح آن شود از اين رو در اين محتوا شما با انواع كابل هاي مورد استفاده در اين سامانه بيشتر آشنا خواهيد شد .  عامل تعيين كننده نوع كابل ، بر اساس سيستم مورد استفاده مشخص مي شود . در صورتي كه سيستم مدار بسته آنالوگ يا توربو اچ دي هايك ويژن را انتخاب كرده باشيد بايد از كابل هاي كواكسيال مانند RG59 ، RG6 و يا RG11 استفاده كنيد . حال اگر از سيستم تحت شبكه استفاده مي كنيد بايد از كابل هاي شبكه مانند Cat5  ، Cat5e و يا Cat6 استفاده نماييد . در ادامه در خصوص هر كدام از اين كابل ها توضيح مي دهيم .


رايج ترين كابل مورد استفاده در صنعت مدار بسته آنالوگ و HD كابل RG59 است اين كابل شامل دو رساناي مجزاست كه توسط يك لايه عايق از همديگر جدا شده اند . يك سيم فلزي در مركز كابل بهمراه چندين رشته سيم ديگر ، تصوير دوربين را منتقل مي كنند . اين كابل ساختاري شبيه به كابل آنتن دارد اما در سطح مقطع و شيلد با آن متفاوت است . كابل هايي كه مغزي و شيلدي از جنس مس دارند ، باكيفيت ترين كابل هاي تصوير هستند . بطور كلي مي توان با استفاده از كابل RG59  تا 250 متر تصوير را منتقل نمود اما در برخي مدل دوربين هاي هايك ويژن مي توان تا 700 متر نيز تصوير دوربين را منتقل نمود كه از اين حيث يك راهكار ايده آل براي منتقل كردن تصوير به حساب مي آيد .

بيشتر بخوانيد:   پكيج دوربين مداربسته     تي وي تي 

 

 

انواع كابل دوربين مدار بسته


كابل شبكه يا زوج سيم شامل 8 رشته سيم است كه بصورت دو به دو بدور هم تابيده شده اند . اين سيم ها داراي رنگ هاي مختلف هستند ، نارنجي ، آبي ، سبز ، قهوه اي ، سفيد نارنجي ، سفيد آبي ، سفيد سبز و سفيد قهوه اي رنگ هاي موجود در هر كابل شبكه اي هستند . اين رشته سيم ها بدليل كاهش تاثير نويز بر روي سيگنال تصوير دوربين مدار بسته هايك ويژن بدور هم تابيده شده اند . كابلهاي شبكه بر حسب نوع دسته بندي كه به CAT معروف است به انواع مختلفي تقسيم مي شوند كه از اين بين كابل هاي Cat5 و Cat6 براي انتقال تصاوير دوربين هاي تحت شبكه مناسب هستند . جهت انتقال تصوير يك يا چند دوربين با پهناي باند حداكثر 100 مگا بيت بر ثانيه مي توانيد از كابل Cat5 استفاده كنيد. همچنين در صورتي كه بخواهيد پهناي باند مجموع چند دوربين را با مقدار بيشتري ( حداكثر 1000 مگا بيت بر ثانيه ) منتقل كنيد مي توانيد از كابل Cat5e يا Cat6 استفاده كنيد .

  • كابل شبكه UTP – فاقد هر گونه فويل يا لايه محافظ ديگر مي باشد و معمولا در فضاهاي داخلي و فاقد نويز استفاده مي شود .
  • كابل شبكه U/FTP – هر كدام از زوج سيم ها توسط لايه فويل پوشانده شده اند .
    اين كار باعث عملكرد مناسب كابل در فضاهايي كه داراي نويز هستند مي شود .
  • كابل شبكه F/FTP – هر كدام از سيم ها و زوج سيم ها در فويل هاي مجزا پيچيده شده اند .
    از اين كابل شبكه مي توان در محيط هايي كه نويز بالايي دارند استفاده كرد .
  • كابل شبكه S/FTP – هر كدام از زوج سيم ها توسط فويل پوشش داده شده و كل 4 زوج درون يك شيلد بافته شده قرار مي گيرد .
    عملكرد مطلوب در محيط هاي پر نويز و فضاهايي كه امكان آسيب فيزيكي به كابل وجود دارد از ويژگي هاي اين نوع كابل شبكه است . شهرنت
  • كابل شبكه SF/UTP – در اين كابل چهار زوج درون فويل و شيلد پيچيده شده اند و مورد استفاده قرار مي گيرند .
  • كابل شبكه S/UTP – كابل توسط شيلد محافظت شده است و در فضاهايي كه امكان آسيب فيزيكي به كابل وجود دارد مي توان از آن استفاده نمود .
  • كابل شبكه F/UTP – در اين كابل چهار زوج توسط يك فويل محافظت شده اند و در پروژه هاي مختلف مي توان از آنها استفاده نمود .

انتقال تصوير دوربين مداربسته هايك ويژن

انتقال تصوير دوربين مداربسته هايك ويژن

يكي از شيوه هاي انتقال تصوير دوربين  هايك ويژن  بر روي موبايل ، انتقال تصوير به شيوه P2P است . اين شيوه به دليل مشكلاتي كه چندي پيش به وجود آمده بود و دسترسي به سرور هاي تصوير هايك ويژن از طريق P2P عملا غير ممكن شده بود ، باعث شد تا بسياري از مشتريان محصولات مدار بسته هايك ويژن از شيوه هاي ديگر انتقال تصوير و بخصوص شيوه آي پي ثابت استفاده كنند . اما خبر خود اينكه به تازگي نماينده اين شركت ، موفق به رفع مشكل انتقال تصوير هايك ويژن شده و راهكار جديد خود را ارائه نموده است كه در اين محتوا در اين خصوص توضيح داده ايم . شركت hikvision به دليل استفاده از تكنولوژي اختصاصي براي راه اندازي سيستم هاي خود خدمات منحصر به فردي ارائه مي دهد.

  •  

مرحله اول : در اين حالت ابتدا بايد با شركت مهر تجارت  تماس بگيريد و اكانت خود را بسازيد

مرحله دوم : نرم افزار Hik-Connect را بر روي تلفن همراه خود نصب كنيد ( سيستم عامل اندرويد و يا ios )

مرحله سوم : در محيط نرم افزار وارد شده با وارد كردن نام كاربري و رمز عبور لاگين كنيد

مرحله چهارم : دستگاه را از طريق شماره سريال يا QR Code به نرم افزار اضافه كنيد

مرحله پنجم : كد تاييديه ( Varification Code ) را كه در دستگاه تعريف كرده ايد وارد كنيد

مرحله شش : دستگاه را ادد كنيد

مرحله آخر : تصوير دستگاه را مشاهده كنيد

 

رفع مشكل انتقال تصوير در دوربين مدار بسته   هايك ويژن

  •  

مرحله اول : در اين حالت ابتدا بايد با شركت پارس ارتباط تماس بگيريد و اكانت خود را بسازيد

مرحله دوم : نرم افزار IVMS-4500  را بر روي تلفن همراه خود نصب كنيد ( سيستم عامل اندرويد و يا IOS )

مرحله سوم : در محيط نرم افزار وارد قسمت Not Logged in بشويد

مرحله چهارم : با وارد كردن نام كاربري و كلمه عبوري كه ساخته ايد وارد نرم افزار شويد

مرحله پنجم : دستگاه را با اسكن كد يا وارد كردن شماره سريال ادد كنيد

مرحله ششم : كد تاييديه ( Varification Code ) را كه در دستگاه تعريف كرده ايد را در نرم افزار وارد كنيد

مرحله شش : دستگاه را ادد كنيد

مرحله آخر : تصوير دستگاه را مشاهده كنيد.

نكته پاياني :  پيشنهاد ما اين است كه  براي  نصب دوربين مداربسته  با شركت مهر تجارت تماس بگيريد تا بدون هيچ دغدغه اي اين كار را به شكل حرفه اي براي شما انجام دهند.

بررسي قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201

بررسي قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201

بهترين قيمت چاي ساز بوش مدل  TTA2201به همراه گارانتي اصلي بوش با ضمانت بهترين قيمت در فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران

c2_x9xd.jpg

انتشار: ساوالان خبر

درباره انتخاب و قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201 با رنگ سفيد بايد بدانيد كه اين مدل از پرفروش ترين مدل هاي چاي ساز در تمام دنيا مي باشد، اگر كم با دقت به اطرافيان خود نيز نگاه بيندازيد حتما اين مدل را در خانه دوستان و اقوام خود ديده ايد شايد اين مدل را شركت بوش سال هاست توليد مي كند اما تا به امروز نيز طراحي آن قديمي نشده و همچنان خواهان بسيار زيادي را دارد يكي از مزاياي چاي ساز بوش مدل TTA2201 وزن سبك و قدرت بالاي 1785 وات آن مي باشد، كتري و قوري روي هم در اين مدل از چاي ساز باعث مي شود چاي شما با بخار آب دم كشيده و كيفيت بالاتري را داشته باشد. اين چاي ساز برقي داراي حجم بالايي است كه بتواند به راحتي جواب گوي تعداد زيادي از افراد در خانه باشد ظرفيت كتري آن 2 ليتر مي باشد كه بالاترين ظرفيت را در ميان مدل ها دارد براي ساخت كتري اين مدل از پلاستيك شفاف استفاده شده كه مناسب براي سلامت انسان است استفاده شده اين مدل كه داراي قوري پيركس شفاف با حجم 0.7 با جنسي مناسب جهت بالا بردن كيفيت چاي مي باشد كه از مزاياي اين مدل محسوب مي شود مطمعنا اگر قصد انتخاب اين دستگاه را براي خانه خود داريد بايد بگوييم قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201 با توجه به مشخصات و طول عمر بالايش براي شما هم انتخابي منطقي و هم به صرفه مي باشد.

همان‌ طور كه مي دانيد بوش يكي از بزرگ ‌ترين توليد كنندگان لوازم خانگي در دنيا مي باشد كه از هيچ جزيياتي در توليد محصولات خود چشم پوشي نمي كند به همين دليل هم توانسته به يكي از برندهاي مطرح حتي در اين زمينه تبديل شود، چاي ساز بوش نيز از بهترين محصولات موجود در بازار است كه توانسته توجه بسياري از خريداران اين محصول را به خود جلب كند داشتن پايه 360 درجه چاي ساز بوش مدل TTA2201 استفاده آن را براي افراد راست و چپ دست آسان كرده است و شما به راحتي از هر زاويه اي مي توانيد كتري و قوري اين چاي ساز را در جاي خود قرار دهيد از چاي ساز برقي بوش مي توانيد به عنوان يك كتري نيز براي جوش آوردن آب و تهيه يك نسكافه يا نوشيدني گرم فوري استفاده كنيد چراكه اين كتري داراي درب جداگانه اي مي باشد و شما مي توانيد بجاي قرار دادن قوري از آن استفاده كنيد در آخر مي توانيم بگوييم قيمت چاي ساز بوش به نسبت كيفيت بالايي كه دارد براي هر خانواده اي با هر سطح در آمدي كاملا مناسب است.

جمع بندي

چاي ساز بوش مدل TTA2201 ساخت جمهوري چك با توان 1785 وات و ظرفيت كتري 2 ليتر و ظرفيت 0.7 ليتر قوري داراي يكي از بهترين طراحي ها مي باشد، هنگامي كه قوري بر روي كتري قرار دارد پس از به جوش آمدن آب به طور خودكار كتري به حالت گرم نگه دارنده آب در مي آيد و پس از اتمام آب موجود در كتري به صورت خودكار خاموش خواهد شد و به اين ترتيب از لطمه رسيدن به كتري جلوگيري مي شود. اين محصول مي تواند اين امكان را به شما مي دهد كه پس از استفاده از آن سيم را در محفظه طراحي شده جمع كنيد تا بتوانيد فضايي مرتب در آشپزخانه خود داشته باشيد و يا سيم آن را به اندازه اي باز كنيد كه به پريز برق برسد و از ريختن سيم اضافي بر روي كابينت و شلوغ شدن آشپزخانه خود جلوگيري كنيد، شما نيز مي توانيد با اين چاي ساز برقي بوش از نوشيدن چاي باكيفيت لذت ببريد، فراموش نكنيد كه قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201 نسبت به كيفيت و طول عمر بالاي آن بسيار به‌ صرفه و مناسب است در ضمن تمام محصولات در فروشگاه لوازم خانگي بوش با گارانتي اصلي بوش به همراه ضمانت خريد كمترين قيمت چاي ساز و بازگشت 7 روزه كالا ارائه مي شود.